۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیشرفت و تغییر هدفمند محصول حرکت و همدلی داخلی نظام است
کد خبر: ۱۲۳۹۸۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز:

پیشرفت و تغییر هدفمند محصول حرکت و همدلی داخلی نظام است

سرپرست فرمانداری شهرستان البرز گفت: پیشرفت و تغییر هدفمند محصول حرکت و همدلی داخلی نظام است، پس نباید با تفرقه داخلی از این روند مثبت جلوگیری نمود.

پیشرفت و تغییر هدفمند محصول حرکت و همدلی داخلی نظام است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، رضا عسگری، سرپرست فرمانداری شهرستان البرز در جلسه هماهنگی ستاد بزرگداشت دهه فجر و 9 دی که در محل فرمانداری شهرستان برگزار شد، گفت: حذف شخصیت‌های مورد وثوق نظام و رهبری به ضرر انقلاب است و تقابل نیروهای درون انقلاب به نفع جامعه نیست.
وی ادامه داد: همدلی و وفاق آسایش مردم را به دنبال خواهد داشت و خدمت و تلاش گروه‌های مختلف در یاد ملت خواهد ماند.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز اذعان کرد: رهبری نظام زبان گویای ملت است و با تدابیر داعیانه و شجاعت تمام همیشه در صحنه حضور داشته است، پس کسی نباید برداشت‌های سیاسی و علایق شخصی و جناحی خود را به دیدگاه‌های ایشان نسبت دهد.
رئیس شورای تامین شهرستان با بیان اینکه ایران اسلامی در مسیرحرکتی روبه جلو قرار دارد، اظهار کرد: اکنون که در مسیر حرکت پیشرو قرار گرفته‌ایم با پیشرفت‌های زیادی در بخش‌های هسته‌ای، فضایی، بهداشت عمومی، فن آوری نانو می‌توانیم جزء تاثیرگذارترین کشورها در جهان باشیم.
وی ابراز کرد: پیشرفت و تغییر هدفمند محصول حرکت و همدلی داخلی نظام است، پس نباید با تفرقه داخلی از این روند مثبت جلوگیری نمود.
سرپرست فرمانداری شهرستان البرز با اشاره باینکه در مناسبت‌های پیش رو باید سعی کنیم تا زمینه حضور آحاد ملت را در انتخابات فراهم نماییم، اذعان کرد: حضور حداکثری مردم در انتخابات یاس و ناامیدی دشمنان را به دنبال خواهد داشت.
عسگری در پایان افزود: با توجه به تعدد کاندیدای مختلف در انتخابات پیش رو امیدواریم انتخابات با شکوهی را داشته و حماسه ملی دیگری آفریده شود.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان