۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین ۹دی و خیز مجدد افراطیون در قزوین برای عبور از قانون / انتظار از شورای نگهبان چیست؟
کد خبر: ۱۲۳۹۸۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

یادداشت/

۹دی و خیز مجدد افراطیون در قزوین برای عبور از قانون / انتظار از شورای نگهبان چیست؟

این اشخاص که هنوز نیامده شورای محترم نگهبان را جهت احراز صلاحیت خود تحت فشار قرارداده و رد صلاحیت احتمالی خود را غیرقانونی و تخلف می شمارند در سر خود چه می پرورانند و به دنبال چه نقشه‎های شوم دیگری هستند؟

۹دی و خیز مجدد افراطیون در قزوین برای عبور از قانون / انتظار از شورای نگهبان چیست؟
به گزارش صبح قزوین ، هنوز خاطرات شیرین و تلخ سال ۱۳۸۸ و فتنه عظیمی که به فرموده رهبر فرزانه انقلاب ، اگر نبود لطف خدای متعال و بصیرت مردم، به جنگ و درگیری و هرج ومرج داخلی در کشور منجر می شد ، ازیادها نرفته است.
خاطرات شیرین شب ها و روزهای قبل از انتخابات و شور و هیجان وصف ناشدنی اقشار مختلف مردم بویژه جوانان و نمایش شعور بالای سیاسی ملت در تحمل نظرات مخالف یکدیگر و حماسه کم نظیر حضور۴۰ میلیونی این ملت سربلند که عده ای قانون گریز و گستاخ شیرینی آن را به کام ملت تلخ کردند ؛ هنوز از یادها نرفته است.

خاطرات تلخ آن روزها نیز هنوز ازیادها نرفته است ؛
خاطرات تلخ شعور سیاسی پایین برخی خواص مغرور و متکبر و قانون گریز
خاطرات تلخ آتش زدن مساجد و حسینیه ها و بیرق های عزای اباعبدالله الحسین علیه السلام و حمله به عزاداران حسینی در روز عاشورا
خاطرات تلخ پاره کردن تصاویر مبارک بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی
خاطرات تلخ شعارهای ساختارشکنی چون “نه غزه نه لبنان ، جانم فدای ایران” “مرگ بر اصل ولایت فقیه” “نه شرقی نه غربی ،جمهوری ایرانی” و…
خاطرات تلخ مختل شدن زندگی عادی مردم تهران و نگرانی دائمی یک ملت از فرجام نهایی این فتنه عظیم
و…
هنوز از یادها نرفته است که یکی از سران فتنه آمریکایی – صهیونیستی ۸۸ حرمت شکنان عاشورای حسینی را مردم خداجوی نامید و طمع قدرت چنان چشم کوته بین او را کور کرد که یادش رفت مسلمان است و شیعه حسین بن علی علیه السلام و غیرت و حمیت دینی و ملی خود را به ثمن بخس برای خود و هزینه ای بس گزاف برای ملتی که صدها هزار شهید برای شکوفا شدنش داده ، فروخت.
مقام معظم رهبری درباره هزینه های این فتنه و پرتگاه مهلکی که کشور درآستانه آن قرار گرفته بود فرمودند:

«چرا برای کشور هزینه درست کردید؟ اگر خدای متعال به این ملت کمک نمی کرد ،گروه های مردم به جان هم می افتادند ، می دانید چه اتفاقی می افتاد؟ می بینید امروز در کشورهای منطقه ،آنجاهایی که گروههای مردم مقابل هم قرار می گیرند چه اتفاقی دارد می افتد ؟ کشور را لب یک چنین پرتگاهی بردند، خداوند نگذاشت ،ملت هم بصیرت به خرج دادند،درقضایای سال۸۸ این مساله ی اصلی است،این را چرا فراموش می کنید؟[۱]»

«فتنه ۸۸ ویژگی های خاصی داشت که در هیچ فتنه ای در گذشته شاهد آن نبوده ایم. نوع سازماندهی آن ،حمایت برخی خواص و مسئولان کشوری فاقد بصیرت از آن ،حمایت همه جانبه بیگانگان ،یکی شدن همه احزاب ،گروهها و گروهکهای ضدانقلاب خارج و داخل برای اولین بار ودریک کلام مشارکت همه دشمنان نظام در یک اجماع نانوشته برای سرنگونی نظام ، از ویژگی های منحصربفرد این فتنه است. می توان گفت فتنه ۸۸ هجمه ای همه جانبه به اصل و بنیان نظام بود که با همکاری دشمنان خارجی و داخلی و خیانت و حماقت سران فتنه و خواص بی بصیرت به وقوع پیوست.[۲]»

هنوز خاطرات تلخ آن فتنه سهمگین که اگر نبود لطف و امداد خداوند متعال و مدیریت حکیمانه و الهی نایب برحق ولی عصر ارواحنا فداه کشور را به ورطه هلاکت و نابودی می کشاند از یادها نرفته است که عده ای فرصت طلب و قانون گریز با استفاده از فضای جدید سر از لاک بیرون آورده و با توهم فشار از پایین و چانه زنی از بالا و بالابردن هزینه عدم احرازصلاحیت خود و هم عهدانشان درپی ایجاد فتنه ای جدید هستند.

وقاحت این افراد به حدی است که عظمت فتنه آمریکایی – صهیونیستی ۸۸ و گناه سران اصلی آن در داخل کشوررا، فراموش کرده و رئیس جمهور سابق را که وی نیز مبرا از خطا نبوده و نیست ،فتنه اصلی معرفی می کنند و می خواهند با این کار گرد و غبار غفلت برخیانت های آشکارسران آن بپاشند.
این اشخاص که هنوز نیامده شورای محترم نگهبان را جهت احراز صلاحیت خود تحت فشار قرارداده و رد صلاحیت احتمالی خود را غیرقانونی و تخلف می شمارند و طنزگونه از پاسخگویی مسئولین در محضر خدا و مردم سخن می گویند ، در سر خود چه می پرورانند و به دنبال چه نقشه شوم دیگری هستند؟

کسانی که سابقه تحصن شان در مجلس ششم و عدم پایبندی شان به قانون و نامه ذلت بارشان به رهبری عزیز جهت نوشیدن جام زهر ارتباط با آمریکای جهانخوار در پرونده سیاهشان موجود است، چگونه می توانند به احراز صلاحیت خود امیدوار باشند؟

چرا فکر می کنند که این ملت شجاع و بصیر و ولایتمدار که دریوم الله ۹دی ۱۳۸۸ طومار بلند قانون شکنی و قلدرمآبی بزرگانشان را درهم پیچید ، به نوچه های آنان اجازه حضور در مناصب حساس تصمیم گیری نظام را خواهند داد؟
آری یوم الله ۹ دی.
همان روزی که اینان گستاخانه شان و منزلت آن را در حد نان و آب برخی پایین می آورند.

همان روزی که این ملت بصیر در حمایت از اعتقادات و باورهای اصیل دینی خود و صیانت از پرچم عزت اباعبدالله الحسین علیه السلام با حضور دهها میلیونی در سراسر ایران اسلامی ، مهر پایانی بر فتنه ۸ ماهه کوبید و امید خواص گستاخ مغرور را به یاس مبدل نمود.

البته طبیعی است که این افراد معلوم الحال از یادآوری یوم الله ۹دی خشمگین و عصبانی شوند و متانت نداشته خود را به تاراج بگذارند؛ چرا که یادآوری یوم الله ۹دی به معنای یادآوری قانون شکنی و قانون گریزی و کبر و غرور و گستاخی و حماقت برخی خواص هم پیمان ایشان و شجاعت و قانون مداری و ولایتمداری و دریک کلام حسینی بودن یک ملت است . ملتی که باحضور حماسی خود ضربه محکمی به پیشانی آن خواص مردود نواخت که هنوز از درشتی آن، گیج و آشفته اند و رو به هذیان گویی آورده اند.

header

اینان با توهم شکستن ابهت نهادهای تاثیرگذار در تصمیم گیری درباره صلاحیت افراد ، پا به عرصه انتخابات گذاشته اند تا بازهم با فریب و نیرنگ یا به اهداف شوم خود برسند و یا همه این نهادها بویژه شورای محترم نگهبان را به جانبداری از یک طیف و جریان سیاسی متهم نموده و کارکرد آن ها را مختل نمایند.

کوتاه سخن آن که انتخابات پیش رو به لحاظ اهمیت و ماهیت آن که به انتخاب مسئولین و نمایندگان دو جایگاه رفیع مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی مربوط می شود ، حساسیت بیشتری نسبت به تمام انتخابات گذشته دارد و همین موضوع باعث شده همه احزاب و گروههای فعال و غیرفعال کشور در شرایط پسابرجام باتوجه به تحلیلی که ازشرایط کشور دارند پا به عرصه آن بگذارند و خود را درمعرض انتخاب ملت شریف ایران قراردهند.

دراین میان حجم بالای ثبت نام نامزدهای انتخابات در هر دومجلس خبرگان و شورای اسلامی حکایت ازنقشه ای دارد که در اتاق های فکر فتنه اکبر پایه ریزی شده است و هدف اصلی آن تحت فشار قراردادن و کاهش دقت و حساسیت شورای محترم نگهبان در بررسی صلاحیت کاندیدای انتخابات می باشد.

انتظار از شورای محترم نگهبان آن است که در این روزهای سرنوشت ساز حرکت ملت عزیز و شریف ایران اسلامی به سمت قله های عزت و کرامت و در لحظاتی که فرزندان غیور این ملت در هزاران کیلومتر دورتر از مرزهای این کشور به دفاع ازآرمان های امام راحل عظیم الشان و رهبری فرزانه انقلاب و ناموس و شرف ملت ، مشغول بوده و جان شیرین خود را بر سر دست گرفته و با مزدوران تکفیری و تروریستهای دست پرورده کدخدا! و سگ هارش در حال جهاد هستند ، ذره ای از حق الناس که همان تلاش و دقت مجاهدانه در احراز صلاحیت نامزدهای محترم و معرفی انسانهای پاک و خدمتگزار و با سابقه درخشان و دارای تخصص و تعهد لازم به مردم جهت انتخاب است ، کوتاه نیایند.

البته با توجه به سوابق درخشان شورای محترم نگهبان در صیانت از پایه های مستحکم انقلاب اسلامی و نظام مقدس جمهوری اسلامی و تاثیرنپذیرفتن از این فضاسازی ها و فشارهای رسانه ای و غیررسانه ای احمقانه ، و کمک و یاری خداوند متعال و هدایت های داهیانه رهبری حکیم انقلاب اسلامی و بصیرت و دشمن شناسی ملت شریف ایران اسلامی انشاءالله نقشه های شوم فتنه گران دیروز و امروز ، این بار نیز نقش برآب خواهد شد.
به یاری خدا ، در یادداشت های آینده درخصوص فتنه اکبر نیز خواهیم نوشت.

[۱] بیانات معظم له در ۹۲/۵/۶

[۲] http://hadinews.ir/?q=node/3061

انتهای پیام/7008

منبع: شاخص

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان