۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین افتتاح مهمانسرای ارزان قیمت فدک استان قزوین در مشهد
کد خبر: ۱۲۳۸۹۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

با حضور آیت الله علم الهدی صورت گرفت؛

افتتاح مهمانسرای ارزان قیمت فدک استان قزوین در مشهد

مهمانسرای ارزان قیمت فدک استان قزوین در مشهد با حضور آیت الله علم الهدی صورت گرفت.

افتتاح مهمانسرای ارزان قیمت فدک استان قزوین در مشهد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین ، مهمانسرای ارزان قیمت فدک وابسته به صندوق قرض الحسنه حضرت ابوالفضل(ع) قزوین با حضور آیت الله علم الهدی و آیت الله عابدینی ائمه جمعه مشهد و قزوین، روزبه استاندار سابق و همتی استاندار فعلی قزوین و رشیدیان استاندار خراسان رضوی و نمایندگان مردم قزوین در مجلس شورای اسلامی و برخی مسئولان دو استان در مشهد افتتاح شد.
آیت‌الله سید ‌احمد علم‌الهدی، امام جمعه مشهد در این مراسم با اشاره به اینکه زائرسرای ارزان قیمت «فدک» اولین زائرسرای ارزان قیمت استانی است که در مشهد به بهره‌برداری می‌رسد، اظهار کرد: بنیاد زائر در راستای توجه به فرمایشات رهبر معظم انقلاب در جهت احداث زائرسراهای ارزان‌قیمت، تشکیل شد که در ابتدا قرار بود این بنیاد 30 هزار تخت زائرسرای ارزان‌قیمت احداث کند.
وی در ادامه افزود: شهردار مشهد طرح اهدای زمین و پروانه رایگان به استان‌ها برای احداث زائرسراهای ارزان قیمت را مطرح کرده بود که در همین راستا به جز سه استان، زمین همه استان‌های کشور اختصاص داده شده است.
امام جمعه مشهد ادامه داد: امتیاز زائرسرای استان قزوین «فدک» این است که به عنوان اولین زائرسرای ارزان قیمت استانی در مشهد افتتاح می‌شود.

لبخند رضایت رهبر معظم انقلاب از آغاز احداث زائرسراهای ارزان قیمت در مشهد


آیت‌الله علم‌الهدی با اشاره به دیداری که با رهبر معظم انقلاب داشته‌اند، عنوان کرد: زمانی که رهبری در بیمارستان بودند من خدمت ایشان رسیدم و خبر انعقاد قرارداد احداث زائرسراهای استانی را به ایشان دادم که لبخند ملیحی بر لبان ایشان نشست که حاکی از رضایتشان از این کار بود.
امام جمعه مشهد با تأکید بر اینکه رهبر معظم انقلاب از این افتتاحیه نیز خوشحال خواهند شد، عنوان کرد: باید کیفیت پذیرایی پایین نیامده و در مقابل نیز اینجا محل اشراف نشود، همچنین امیدوارم به گونه‌ای برنامه‌ریزی صورت گیرد که افرادی بانی شده و هزینه اسکان زائران در این زائرسرا نیز رایگان شود.
گفتنی است؛ زائر سرای ارزان قیمت فدک قزوین در زمینی به مساحت هزار و 25 متر مربع و زیر بنای پنج هزار و 300 متر در هشت طبقه با هزینه ای بالغ بر 12 میلیارد تومان به بهره برداری رسید.
کلنگ احداث این پروژه که دارای 73 سوئیت و ظرفیت پذیرش 400 نفر را دارد؛ در تابستان 92 به زمین زده شد و در دی ماه سال جاری همزمان با هفته ی وحدت به بهره برداری رسید.
نخستین گروه از زائران شامل 80 نفر از جانبازان و خانواده های معزز شاهد استان قزوین در این مهمانسرا اسکان یافتند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان