۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین افرادی که تریبون در اختیار دارند اعتماد مردم را خدشه دار نکنند
کد خبر: ۱۲۳۵۳۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

افرادی که تریبون در اختیار دارند اعتماد مردم را خدشه دار نکنند

استاندار قزوین گفت: در ایام انتخابات از تمام مسئولین خواستارم مراقب اوضاع باشند و متقابلا از همه عزیزانی که تریبون در دست و مسئولیت دارند و تاثیر گذارند تقاضا میکنم اعتماد مردم را خدشه دار نکنند.

افرادی که تریبون در اختیار دارند اعتماد مردم را خدشه دار نکنند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین، عصر روز گذشته در نشستی که با حضور حجت الاسلام تقوی، رئیس شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور و اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر در استانداری قزوین برگزار شد گفت: ساختار این حکومت با همه حکومت‌های مستقر در جهان بشریت متفاوت بوده و الهام گرفته از اسلام است. قانون اساسی با توجه به اسلام و مبادی اسلام و در شرایط موجود مبتنی بر رای مردم و مشارکت مردم در برقراری عدالت باشد.
وی خطاب به اعضای ستاد امرو به معروف و نهی از منکر اظهار کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی در اداره جامعه و مردم هم در ابعاد اسلامیت و هم در ابعاد جمهوریت نقش‌های اجرایی و تبیینی داریم و بخش معنوی کار برعهده شماهاست.
همتی افزود: تریبون‌های مقدس نمازجمعه و ائمه جماعات، و ما نیز به عنوان قوه مجریه در ساختار نظام جمهوری اسلامی اداره امور جامعه را باید تنظیم و رهبری کرده و در چارچوب سیاست‌ها، نظرات و منویات مقام رهبری پیش برویم.
وی ابراز کرد: باید با نگاه تازه در اجرای قانون گام برداریم و نیروها را گزینش کنیم تا خوش اخلاقترین و گشاده‌ترین، بخشنده‌ترین افراد انتخاب شوند. باید دقت‌های لازم برای انتخاب افراد برای رویارویی با مردم صورت بگیرد زیرا افعال تمامی ما در دوران انقلاب برای امر به معروف و نهی از منکر بود.
استاندار قزوین گفت: در آستانه انتخابات هستیم و فرصت نیز برای ما غنیمت است و هر اقدام خلاف قانون خود یک منکر است بنابراین آنچه در چارچوب قانون قرار دارد وظیفه ما است زیرا مسئولین الگوی مردم هستند.
وی ادامه داد: در استان قزوین ثبت نام کاندیداها حدود 87 درصد افزایش داشته که به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی چه در حوزه‌ها چه در دانشگاه‌ها تربیت نسل جوان که نسل انقلاب هستند فراوان بوده و این خود نشان می‌دهد که این افراد احساس تکلیف می‌کنند و خود را شایسته خدمت به نظام و مردم می‌بینند و وارد این میدان می‌شوند.
همتی عنوان کرد: ما باید وجوه مثبت را به خوبی ببینیم و برای جامعه تبیین کنیم. به اعتقاد بنده این نشانه امیدواری مردم به نظام جمهوری اسلامی است و ما نباید اصل مهم و عظمت اصلی را فدای موارد جزئی کنیم.
وی گفت: ما کاندیداها و طرفدرانشان تشویق کنیم تا را در چارچوب قانون فعالیت کنند تا هم نشاط تبلیغاتی و رقابت وجود داشته باشد و هم وارد دایره تهمت، تخریب، افترا و غیبت نشوند.
استاندار قزوین تصریح کرد: در این ایام از تمام مسئولین خواستارم مراقب اوضاع باشند و متقابلا از همه عزیزانی که تریبون در دست و مسئولیت دارند و تاثیر گذارند تقاضا میکنم اعتماد مردم را خدشه دار نکنند.
وی خاطر نشان کرد: دشمنان سعی دارند رای مردم و مشارکت آنها را کم کنند و بگویند مردم از نظام بریده‌اند. نباید ما نیز ناخواسته در این مسیر گام برداریم که در اینصورت مرتکب منکر شده‎‌ایم و جمعی باید به ما تذکر بدهند.
همتی در پایان گفت: امیدوارم این مرحله انتخابات تمرینی برای اجرای صحیح و درست قانون امر به معروف و نهی از منکر باشد اگر در این مرحله بر گرایشات سیاسی و بر نگاه شخصی خود نسبت به فرد و افراد توانستیم در این جایگاه‌ها بی طرف بمانیم یقینا در آثار مبارک آن در امیدوار کردن و تشویق آنها در انتخابات موثر خواهیم بود.
انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان