۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین فتنه گران و حامیان آنها لشکر نفود استکبار در کشور هستند
کد خبر: ۱۲۳۴۴۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

حجت الاسلام رمضانی امام جمعه موقت آبیک:

فتنه گران و حامیان آنها لشکر نفود استکبار در کشور هستند

امام جمعه شهر آبیک با اشاره به این که ۹ دی باید هشداری همیشگی برای مردم باشد، بیان کرد: هنوز هم عده ای از فتنه گران در صدد تطهیر خود در جریان فتنه ۸۸ هستند تا با سرپوش گذاشتن بر اقدامات، خود را بیگناه نشان دهند و دشمنان نظام نیز با ایجاد شبهه سعی در رفع حصر فتنه گران دارند.

فتنه گران و حامیان آنها لشکر نفود استکبار در کشور هستند
به گزارش صبح قزوین حجت الاسلام عبدالصمد رمضانی امام جمعه موقت شهر آبیک در گفت وگو با خبرنگار نگاه آبیک، با اشاره به این که، طبق فرمایش امام خمینی(ره) در صورتی که ملت پیرو ولایت فقیه باشد هیچ آسیبی به مملکتش نمی رسد، گفت: ملت ایران در روز ۹ دی برای حمایت از ولایت فقیه به خیابان ها آمدند و نقشه نفوذیان را در کشور باطل کردند.
وی ضمن اشاره به در پیش بودن روز بصیرت و میثاق امت با ولایت در فتنه ۸۸، اذعان داشت: فتنه ای که در سال ۸۸ در نتیجه بی تدبیری و لجاجت فتنه گران، انقلاب ما را به لبه پرتگاه برد با درایت مقام معظم رهبری به سرمنزل مقصود رسید که حاکی از درایت، تدبیر، بصیرت، تیزبینی و بینش معظم له در جریانات و حوادث فتنه ۸۸ بود.
حجت الاسلام رمضانی با اشاره به این که دشمن هیچ گاه دست از خراب کاری و کینه توزی های خود بر نمی دارد، گفت: ملت ایران بدانند که فتنه گران و طرفداران آن ها که تائب نشده اند، زنده اند و منتظر فرصتند و دام خود را برای انتخابات آینده گسترانیده اند و درحال گرا دادن و گرا گرفتن از دشمنان نظامند تا شاید بتوانند انقلاب مخملی در ایران بوجود آورند.
این مسئول با اشاره به این که فتنه گران و حامیان آن ها را سردمداران لشکر نفوذ استکبار در کشور هستند، متذکر شد: بصیرت و ولایتمداری، می تواند نجات بخش انقلاب و نظام باشد.
امام جمعه موقت آبیک، با بیان این مطلب که اگرچه گرد و غبار فتنه ۸۸ فرو نشسته است، اما فتنه های جدید در راه است و دشمنان دست از اخلالگری برنمی دارند، گفت: فتنه گران بدانند که ولی و سرپرست ما خداست اما ولی و سرپرست آن ها شیطان است و شیطان و حزبش جزء زیانکاران خواهند بود.
وی با اشاره به این که ۹ دی حماسه بزرگی است که در آن ملت به پشتوانه ولایت فقیه آرمان ها و ارزش های اسلامی که معاندان نظام درصدد زیر سوال بردن و لگد کوب کردن آن بودند را حفظ نمود، اضافه کرد: ملت با این اقدام خود خط بطلانی به تمام جریان هایی که قصد نفوذ و جولان در کشور را داشتند کشید.
حجت الاسلام رمضانی با بیان اینکه ۹ دی باید هشداری همیشگی برای مردم باشد، بیان کرد: هنوز هم عده ای از فتنه گران در صدد تطهیر خود در جریان فتنه ۸۸ هستند تا با سرپوش گذاشتن بر اقدامات، خود را بیگناه نشان دهند و دشمنان نظام نیز با ایجاد شبهه سعی در رفع حصر فتنه گران دارند.
این مسئول با اشاره به این که ۹ دی مظهر نفوذ ناپذیری ملت ایران در برابر فتنه آمریکایی و تلاش دشمنان انقلاب اسلامی بویژه آمریکای جنایتکار برای نفوذ و استحاله نظام اسلامی بوده و خواهد بود، متذکر شد: آگاهی بخشی و بصیرت بعنوان راهبرد مورد تاکید رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت الله امام خامنه ای(مدظله) ضرورتی مسلم خواهد بود.
امام جمعه موقت آبیک با اشاره به این که هر کجا ملت در صحنه باشد، پیروزی را به همراه خود می آورند، گفت: جا دارد که مردم عزیز و ولایتمدار در ایام سالگرد حماسه بزرگ و ماندگار ۹ دی در ویژه برنامه های بصیرتی این ایام شرکت جسته و فتنه های پیش روی توسط دشمنان اسلام را ناکام بگذارند.
وی تأکید داشت: حفظ وحدت به معنای کتمان حقایق نیست و برخی هشدارها را باید به زبان آورد، مثلا” اینکه فتنه بزرگ در راه است و کسانی که فته ۸۸ را براه انداختند از همین الان دارند با برنامه ریزی دقیق برای آینده نقشه می کشند.
حجت الاسلام رمضانی در پایان گفت وگو با خبرنگار نگاه آبیک، با اشاره به این که بصیرت یعنی به موقع به داد دین اسلام رسیدن، ابراز داشت: ۹ دی را باید خیلی با عظمت برگزار کنیم تا دشمنان بدانند مردم بصیر و هوشیار هستند و جرأت به میدان آمدن نداشته باشند.

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان