۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین رشد ۶۰ درصدی احداث کتابخانه عمومی در شهرستان البرز
کد خبر: ۱۲۳۲۰۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز:

رشد ۶۰ درصدی احداث کتابخانه عمومی در شهرستان البرز

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز از راه اندازی چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی و رشد ۶۰ درصدی احداث کتابخانه عمومی در این شهرستان خبر داد.

رشد ۶۰ درصدی احداث کتابخانه عمومی در شهرستان البرز
به گزارش خبرنگار اجتماعی  صبح قزوین ، رمضان حیدری ضمن تبریک ایام ماه ربیع الاول اظهار کرد: با تاسی از بیانات مقام معظم رهبری و خط مشی قرار دادن سیاست‌های نهاد کتابخانه‌ها و چشم اندازهای دولت تدبیر و امید چهار باب کتابخانه عمومی مشارکتی با همکاری اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز و با مشارکت شهرداری شهرهای بیدستان، محمدیه و اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز در شهرهای الوند، محمدیه و بیدستان به بهره برداری رسید.

وی افزود: کتابخانه‌های عمومی مشارکتی کانون امام خمینی(ره)، کتابخانه عمومی مشارکتی شهید مطهری و با همکاری و مشارکت اداره آموزش و پرورش شهرستان البرز در شهرهای الوند و محمدیه افتتاح شدند.

حیدری ادامه داد: کتابخانه‌های مذکور در فضایی به متراژ 150 دارای فضای مخزن کتاب، سالن مطالعه، بخش نشریات و کودک، آماده خدمات رسانی به عموم مراجعان است.

این مسئول اضافه کرد: کتابخانه عمومی مشارکتی امام رضا(ع) در شهر بیدستان و در مجتمع فرهنگی امام رضا(ع) با مشارکت شهرداری بیدستان در فضایی به متراژ 150متر مربع افتتاح شد که دارای بخش مخزن کتاب، سالن مطالعه، بخش کودک و سالن آموزشی و فرهنگی و سالن اجتماعات می‌باشد.

حیدری در ادامه گفت: کتابخانه عمومی مشارکتی شهید رجایی که با همکاری شهرداری محمدیه راه اندازی شده نیز دارای بخش های کودک، سالن‌های مطالعه خواهران و برداران و بخش مخزن می باشد.

رییس اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان البرز عنوان کرد: با افتتاح این کتابخانه‌ها تعداد کتابخانه‌های سطح شهرستان البرز از 7 باب به 11 باب ارتقا یافت که رشد 60 درصدی تعداد کتابخانه‌ها نوید بخش ارتقاء سطح مطالعه و فضای کتابخانه‌ای در شهرستان است.

حیدری یادآور شد: امید است در آینده نزدیک شاهد رشد روزافزون فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در سطح شهرستان باشیم که در این راستا از فضاهای پیشنهاد شده توسط خیرین و مدیران دستگاه ها در هر نقطه ای از شهرستان چه در روستاها و شهرها که مناسب و مطابق با استانداردهای کتابخانه ای باشند ، استقبال می کنیم.

حیدری در پایان از ریاست اداره آموزش و پرورش البرز مهدی رشوند و شهردار شهر محمدیه حسین بهزادپور و شهردار بیدستان رضا طاهری بابت همکاری‌های همه جانبه تقدیر کرد.

انتهای پیام/7003

منبع: روابط عمومی اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان