۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین از اخبار داغ انتخابات تا سروصدای تغییر مدیران استانی
کد خبر: ۱۲۳۰۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از اخبار داغ انتخابات تا سروصدای تغییر مدیران استانی

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از اخبار داغ انتخابات تا سروصدای تغییر مدیران استانی
گنجینه صبح قزوین ، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.


حصر خانگی و عدم محاکمه سران فتنه، بزرگ‌ترین ارفاق نظام به آن‌ها است/فتنه بزرگ‌تری در پیش داریم/ عده‌ای در داخل نقش نفر اول را در فتنه‌انگیزی بازی می‌کنند

امام جمعه قزوین گفت: عده‌ای می‌گویند چرا آن‌هایی که در حصر هستند را محاکمه نمی‌کنند؟ ما هم از دستگاه قضایی می‌خواهیم آن‌ها را محاکمه کند؛ اما حصر خانگی سران فتنه ارفاقی از سوی نظام جمهوری اسلامی به آن‌ها است.



هدف دشمن مدفون کردن پیام‌های "9 دی" در تاریخ انقلاب است/ عده‌ای جسم‌هایشان از سفارت آمریکا بالا رفت اما قلب‌هایشان در آن باقی ماند

حمید رسایی با بیان اینکه هدف دشمن مدفون کردن پیام‌های "9 دی" است، گفت: برخی‌ها امروز با نزدیک بودن انتخابات مجلس خبرگان بحث نظارت بر رهبری و شورای رهبری را بر سر زبان‌ها انداخته‌اند، این فتنه اکبر است.



بیانات رهبری درباره فتنه سال 88 یک فصل الخطاب برای همه مسئولین است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: قطعا عمل نکردن عده‌ای به توصیه‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره فتنه سال 88 یک اشتباه محض است واین افراد در هرجایگاهی که باشند، به بیراهه می‌روند.



اعدام 16 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین/ تشدید مجازات در کاهش جرائم این حوزه موثر بوده است

دادستان عمومی و انقلاب قزوین با اشاره به اجرای حکم 16 قاچاقچی مواد مخدر در قزوین گفت: در سال‌های اخیر که برخوردها با شدت و قاطعیت همراه بوده است، شاهد کاهش جرائم در این حوزه هستیم.



امام جماعت متحصنین مجلس ششم درباره «فتنه » و«9دی » جواب نداد/ رد صلاحیت خود را غیرقانونی می‌دانم

سید ناصر قوامی با بیان اینکه هیچ دلیلی بر رد صلاحیت شدن خود نمی‌بینم، تاکید کرد: در صورت رد صلاحیت شدن خود، این اقدام را غیرقانونی و تخلف می‌دانم و مسئولین هم باید در محضر خدا و مردم پاسخگو باشند.



شهیدم قبل از شهادت مزار خود را به من نشان داد

مادر شهید پایروند گفت: قبل از رفتنش با هم رفتیم گلزار شهدا. سر مزار شهید دایی دایی که رسیدیم سعید گفت این تل خاک را می‌بینی؟ اینجا قبر من است. من و شهید دایی دایی قول داده بودیم که با هم افقی شویم حالا او رفته و من مانده‌ام.



اسامی 13 نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری استان قزوین+ بیوگرافی

گزارشی از بیوگرافی مختصر 13 داوطلب نامزدی پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در حوزه انتخابیه استان قزوین.



گسترش هشت برابری بخش آی سی یو بیمارستان رجایی قزوین/ استقرار 20 پزشک مقیم متخصص در بیمارستان‌ شهید رجایی

رئیس بیمارستان شهید رجایی قزوین از استقرار 20 پزشک مقیم متخصص در بیمارستان‌ شهید رجایی قزوین در راستای اجرای طرح تحول سلامت خبر داد.



آمار داوطلبان حوزه شهرستان قزوین به 36 نفر رسید

از صبح امروز(چهارشنبه) تا این لحظه یعنی ساعت 11 و سی دقیقه چهارنفر با حضور در دفتر فرمانداری ثبت نام کردند.



هویت کلیسای کانتور زیر تیغ فراموشی مسئولین

عضو انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان گفت: تا به امروز اقدامی برای نگهداری و حفظ کلیسای کانتور به عنوان مکانی مقدس و زیبا که نشانگر فرهنگ عمیق و انسان دوستی ایرانیان دارد، صورت نگرفته و عدم توجه و رسیدگی به این مکان مقدس آن را به دست فراموشی سپرده است.



ممنوعیت سفر تُجار خارجی از سوی آمریکا به ایران نقض برجام است

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: مصوبه ممنوعیت ورود تجار و مسافران 38 کشور جهان به ایران به نوعی نقض برجام و ضد سرمایه گذاری است.



تاکنون ثبت نام 36 داوطلب در کل استان نهایی شده‌ است

در چهارمین روز ثبت نام کاندیداتوری نمایندگی مجلس ثبت نام 32 نفر نفر در کل استان نهایی شده است.



تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است/ نسبت به حضور بانوان در عرصه انتخابات نگاه مثبت داریم

استاندار قزوین گفت: تلاش دولت بر حفظ رای مردم در تمام مراحل انتخابات است و امیدواریم سایر دستگاهها و نهادها با رعایت این صیانت زمینه ساز برگزاری یک انتخابات رقابتی و باسلامت و برمحور قانون باشیم.



نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال 88 اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد

امام جمعه قزوین درباره عدم موضع گیری صریح برخی از نمایندگان درباره فتنه سال 88 تصریح کرد: نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال 88 اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد.



9 دی انقلاب را بیمه کرد/ حتی خواص نیز ممکن است از مسیر انقلاب فاصله بگیرند

عضو هیئت علمی دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) قزوین گفت: من همواره اعتقاد داشتم ۹ دی چیزی کمتر از ۲۲ بهمن سال ۵۷ نبود و باعث حفظ نظام به دست مردم شد و آحاد مردم در ۹ دی بار دیگر نظام را بیمه کردند.



تغیرات مدیریتی من ممکن است سرو صدای زیادی به دنبال داشته باشد

اگر دستگاه یا مدیری له یا علیه کاندیدایی وارد انتخابات شد ،مصاحبه کرده و آن مدیر را به مردم معرفی خواهم کرد و گزارش آن را به مدیران بالادست در تهران نیز ارائه خواهم داد.



ترافیک اعضای جامعه پزشکی در صف ثبت نام نمایندگی مجلس

در دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس 5 نفر برای نمایندگی مجلس ثبت نام کردند.



صدای پای افسردگی در مدارس قزوین

فضای بصری و معماری نامناسب مدارس در کمین روحیه دانش آموزان قزوین قرار گرفته است و به استناد مرکز پژوهش‌های آموزش و پرورش بیش از 30 درصد دانش آموزان با درصدهای گوناگون دچار افسردگی هستند.



کاهش 30 درصدی جرائم با جمع آوری معتادین متجاهر/ ارتباط نیمی از پرونده‌های قضایی به مواد مخدر

معاون سیاسی و امنیتی استاندار قزوین با اشاره به کاهش 30 درصدی جرائم با جمع آوری معتادین متجاهر گفت: با بررسی پرونده‌های موجود در نیروی انتظامی و دستگاه قضا متوجه می‌شویم در حدود نیمی از پرونده‌ها به صورت مستقیم یا غیرمستقیم به مواد مخدر مربوط می‌شوند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان