۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پیروزی رسانه ورزش در دیداری برای بیماران کلیوی و حضور در گلزار شهدای خارک
کد خبر: ۱۲۲۸۶۰ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۴ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پیروزی رسانه ورزش در دیداری برای بیماران کلیوی و حضور در گلزار شهدای خارک

اعضای تیم فوتبال خبرنگاران، عکاسان و گزارشگران ورزشی که برای برگزاری یک دیدار خیریه راهی جزیره خارک شده بودند، علاوه بر برگزاری این دیدار در مراسم آغاز هفته وحدت و گلزار شهدای هشت سال دفاع مقدس نیز حضور یافتند.

پیروزی رسانه ورزش در دیداری برای بیماران کلیوی و حضور در گلزار شهدای خارک

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین و به نقل از سایت رسمی تیم فوتبال رسانه ورزش، این تیم که وارد نهمین سال فعالیت خود شده و تاکنون با حضور در شهرهای مختلف اقدام به برگزاری دیدارهای نمادین و خیرخواهانه کرده است، روز چهارشنبه و به دعوت تربیت بدنی و پایانه‌های نفتی خارک راهی این جزیره شد.

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش بلافاصله پس از رسیدن به جزیره خارک از فرودگاه راهی گلزار شهدا شدند و با قرائت فاتحه و نثار گل، یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و شهدای گمنام را گرامی داشتند. آنها سپس در امامزاده میرمحمد حضور یافتند و از این مکان تاریخی نیز بازدید کردند.

تیم فوتبال رسانه ورزش عصر چهارشنبه در دیداری خیریه که برای کمک به بیماران کلیوی برگزار شد به مصاف تیم منتخب خارک رفت و با نتیجه 6 بر 2 برابر این تیم به پیروزی رسید. مرتضی احمدی، محمود نجف زاده (2 گل)، نیما علیپور (2 گل) و عادل فردوسی پور برای رسانه ورزش گل زدند.

 این بازی در شرایطی برگزار شد که تماشاگران پرتعدادی در ورزشگاه حضور داشتند و به تشویق دو تیم پرداختند. تماشاگران خارکی استقبال خوبی از عادل فردوسی پور و اعضای تیم رسانه ورزش داشتند.

اعضای تیم فوتبال رسانه ورزش علاوه بر حضور در این بازی تدارکاتی، مبالغی را نیز به بیماران کلیوی کمک کردند تا در این امر خداپسندانه نیز مشارکت داشته باشند. آنها پس از این بازی راهی مسجد جامع شهر خارک شدند و در مراسم جشن آغاز هفته وحدت شرکت کردند و دقایقی را در کنار مردم خونگرم و اهل سنت خارک سپری کردند.

بازیکنان و همراهان رسانه ورزش همچنین با حضور در یکی از نفتکش های بزرگ در جریان مراحل تولید، انبارداری و صادرات نفت قرار گرفتند.

در طول سفر تیم فوتبال رسانه ورزش به خارک مردم این جزیره با محبت و مهمان نوازی مثال‌زنی پذیرای اعضای تیم بودند. عادل فردوسی پور کاپیتان رسانه ورزش نیز که طی روزهای گذشته سوژه اول رسانه ها بود و پخش نشدن مصاحبه اش با ظریف خبرساز شده بود، در کنار سایر اعضای تیم رسانه ورزش در این دیدار خیریه حضور داشت و مورد استقبال پرشور مردم نیز قرار گرفت.

انتهای پیام/ا

 

http://fna.ir/RN7Q3B

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان