۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین می دانیم که راه مان را ادامه خواهید داد
کد خبر: ۱۲۲۸۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

از شهدا بشنویم؛

می دانیم که راه مان را ادامه خواهید داد

شهید سید مهدی ابراهیمی: پیامم به مردم این است که ما تنها در جست و جوی حقیقت تاریخ و واقعیت انسانیم و از دشمن طالب خاک، نیستیم.

می دانیم که راه مان را ادامه خواهید داد

صبح قزوین؛

بخشی از وصیت نامه شهید قدرت الله چگینی:

الملک القدوس القهارالغفار، با شهادت به وحدانیت الله وعدالت مطلقه او و ایمان به معاد ومیزان و یقین به ارسال سلسله انبیا برخاسته ازمتن توده های مستضعفان زمین وعلم به نزول کتب هدایتگر آسمانی و باوری عمیق به امانت ائمه اثنی عشر که زندگیم ذره ذره وجود ناقابلم عشق به ولایت و ذوق معرفت شئون و حقوق آن امامان و فاطمه {س} پیوند دهنده سلسله نبوت به امامت و پدر گرانقدرش نبی اکرم {ص} ومحبت آنها است که دوازدهمین آن عزیزان اینک زنده و در میان مردم است و مسلم فقط آنها که جان های پاک وبا تقوی دارند.

 او را می توانند دید و مستقیما با آن حضرت در ارتباط اند که بعد از غیبت کبرایش مسولیت رهبری امت به عهده فق های عادل و آگاه بوده و اینک نیز بیش از یک هزار وسیصدسال پرچم رهبری همه جانبه را نائب ایشان حضرت روح الله خمینی در دست دارد ومی رود تا زمینه ظهور امام مهدی {عج} وحکومت و وراثت مستضعفان فراهم آید و اما.
.
.
.

بخشی از وصیت نامه شهید سید مهدی ابراهیمی:

پیامم به مردم این است که ما تنها در جست وجوی حقیقت تاریخ و واقعیت انسانیم و از دشمن طالب خاک نیستیم.

ما طالب چیرگی حق بر باطل هستیم.
ما طالب شکست سیاهی در فجر صادق و نورخداییم.

ما را خاک دشمن بهای جهاد نیست ما را ظلمت و ذلت دشمن نقطه ی انتقام نیست که ما منقمان کربلاهای خونین زمانه تا تحویل تمامی خاک خداوند به وارثان اصلی آن یک لحظه از پای نمی نشینیم و ازهمان روزی که هر وجب از خاک اسیر ظالمان را آزاد می کنیم گویی خیل وارثانی را به حق خویش رسانده ایم.

ما حافظ اصالت انسان و حامی تمامی حق و پاسدارمیهن و قرآنیم .
"و نرید ان من علی الذین استضعفوا فی الارض ونجعلهم ائمه ونجعلهم الوارثین "

شما دوستانم قدراین انقلاب را که ثمره ی به خون تپیدن هزاران لاله پرپراست بدانید و نگذارید با طولانی شدن جنگ خون اینان پای مال شود و در جبهه ها شرکت کنید تا نگذارید خون آنها با توطئه های سوء ازمیان برود .

"بیابید به خدمت خورشید بی ریا برویم / به جاودانگی عشق ماندگارشویم /اگربه بال شهادت ازاین سرا برویم "

می دانم که راهم را ادامه خواهید داد اما سعی کنید که همه ی کارهای تان برای رضای خداوند باشد وهیچ انتظار و توقع بی جایی نداشته باشید.

بخشی از وصیت نامه شهید میوه چین:

وصیتی دارم به برادران مسئول که امیدوارم اگردرست باشد قبول کرده وعمل کنند وآن این است که قدر این بچه های معصوم وکم سن وسال که اکثرا در دوران جوانی هستند و به عشق خدمت به اسلام درارگان ها وارد شده اند، بدانید و آن ها را نرنجانید.

اگر اشکالی دارند ببینید که علت چیست و درصدد رفع آن اقدام نمایید نه آن که  اکثر آنها را اخراج و یا تبعید کنید.

اگر در مسئله ای اختلاف سلیقه داشتید از قدرت و مسئولیت خود استفاده غیرصحیح نکنید.

امیدوارم که خدا من را ببخشاید اگراشتباه می کنم.

پیام به پدر، مادر  و خانواده ام:

اگر خداوند ارحم الراحمین خواست و بنده با وجود اینکه می دانم هنوز خیلی گناهکارم، شهید شدم افتخار کنید که توانسته اید هدیه ای ناقابل تر ازهیج، به درگاه خداوند تقدیم کنید.

سعی کنید که برادرم و دیگربچه ها را به درس خواندن تشویق کنید که الان جامعه ما همانطور که در جبهه به رزمنده نیاز دارد؛ در شهرنیز به دکتر و مهندس نیاز دارد.

امیدوارم که خداوند همه ما وهمه شما و آنها را به راه راست هدایت کرده و جزء رستگاران قرار دهد.

اگرجنازه ام را آوردند هر چند در شان شهدا نیست که بنده کنارشان باشم؛ ولی اگر خدا خواست جنازه ام را نزدیک قبر{حسن پور قوامی حاج میری } دفن کنید.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان