۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بیانات رهبری درباره فتنه سال ۸۸ یک فصل الخطاب برای همه مسئولین است
کد خبر: ۱۲۲۷۲۴ نویسنده: داود محمدی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

بیانات رهبری درباره فتنه سال ۸۸ یک فصل الخطاب برای همه مسئولین است

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: قطعا عمل نکردن عده‌ای به توصیه‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب درباره فتنه سال ۸۸ یک اشتباه محض است واین افراد در هرجایگاهی که باشند، به بیراهه می‌روند.

بیانات رهبری درباره فتنه سال ۸۸ یک فصل الخطاب برای همه مسئولین است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، داود محمدی، نماینده فعلی مردم قزوین، البرز و آبیک برای حضور در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در حوزه انتخابیه قزوین در دفتر فرمانداری شهرستان قزوین ثبت نام کرد.
این نماینده مجلس پس از تکمیل مراحل ثبت نام خود با حضور در جمع خبرنگاران درباره انگیزه خود اظهار کرد: با توجه به اعتماد مردم استان در دوره پیش و کسب 150 هزار رأی از سوی آنها، احساس وظیفه کردم تا اقدامات نیمه تمام دوره گذشته را به سرانجام برسانم.
وی در ادامه افزود: مردم ما افرادی بصیر، آگاه و موقعیت شناس هستند و به طور قطع با درک موقعیت فعلی کشور و ضرورت حضور پرشور در انتخابات، مایه قوت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران خواهند شد.
محمدی ادامه داد: ممکن است ملت ایران از کاستی‌ها و مشکلات اقتصادی گلایه داشته باشند اما با مطرح شدن اصول و آرمان‌های انقلاب به میدان آمده و از ارزش‌های انقلاب دفاع کرده و استکبار جهانی را ناامید می‌کنند.
وی با بیان اینکه عرصه انتخابات برای کشور در حوزه داخلی و بین الملل دارای اهمیت زیادی است، اذعان کرد: رسانه‌ای شدن ثبت و ضبط حضور گسترده مردم در انتخابات برای دشمنان نظام قابل تحمل نخواهد بود.
این کاندیدای انتخابات دهم مجلس ابراز کرد: به طور یقین مردم ما بسیار باشکوه در عرصه انتخابات حضور پیدا می‌کنند و انتخابات دهم مجلس به عنوان برگ زرین دیگری در تاریخ انقلاب ثبت خواهد شد.
وی در پاسخ به اینکه چرا عده‌ای موضع صریحی درباره فتنه سال 88 ندارند، تصریح کرد: ما در نظام جمهوری اسلامی فصل الخطاب همه مسائل را بیانات رهبر معظم انقلاب می‌دانیم.
این نماینده مجلس در ادامه عنوان کرد: زمانی که رهبری در مورد حوادث سال 88 ورود پیدا کردند و با فتنه نامیدن آن اظهارنظر صریح خود را بیان کردند تکلیف همه مسئولین و مردم مشخص می‌شود و باید همه از این سخنان تبعیت داشته باشند.
وی در پایان گفت: قطعا عمل نکردن عده‌ای به توصیه‌ها و تذکرات رهبر معظم انقلاب یک اشتباه محض است واین افراد در هرجایگاهی که باشند به بیراهه می‌روند.
انتهای پیام/2002






دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان