۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اینترمیلان با مسی مذاکره می‌کند
کد خبر: ۱۲۲۴۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

می‌خواهیم اینتر را به یکی از ۱۰ تیم برتر فوتبال اروپا تبدیل کنیم

اینترمیلان با مسی مذاکره می‌کند

مالک باشگاه اینتر می‌گوید به محض آن که قرارداد مسی با آبی اناری‌ها به پایان برسد مذاکرات خود را برای جذب او شروع خواهد کرد.

اینترمیلان با مسی مذاکره می‌کند
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، اینتر از زمانی که اریک توهیر به عنوان مالک آن انتخاب شده است تغییرات زیادی داشته است. این تیم بدهی‌های خود را پرداخته کرده و بازیکنان خوبی را هم جذب کرده است تا به روزهای اوج خود برگردد.

نرآتزوری در فصل جاری عملکرد بسیار خوبی از خود نشان داده است و یکی از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی به شمار می‌آید. این تیم با 36 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار دارد و این نشان می‌دهد که این شانس را دارد که به سلطه یووه بر فوتبال ایتالیا پایان دهد و جام قهرمانی را بالای سر برد.

رئیس باشگاه اینتر می‌گوید که نه تنها در ایتالیا، بلکه در اروپا هم به دنبال کسب جام است. او می‌گوید حتی با مسی هم مذاکره خواهد کرد تا او را به اینتر آورد.

توهیر گفت: می‌خواهیم اینتر را به یکی از 10 تیم برتر فوتبال اروپا تبدیل کنم. با هدایت روبرتو مانچینی می‌خواهیم تیمی قوی و جوان بسازیم و در رقابت‌های اروپایی بدرخشیم و جام به دست آوریم. الان اینتر در صدر جدول رقابت‌های سری A قرار دارد. اینتر به تیمی گرسنه و تشنه قهرمانی تبدیل شده است و با انگیزه بسیار بالایی که بازیکنان دارند می‌توانیم در رقابت‌های مختلف از شانس‌های اصلی کسب عنوان قهرمانی باشیم. استراتیژی ما کاملا روشن است و آن قرار گرفتن در بین 10 تیم برتر فوتبال اروپا است.

مالک اندونزیایی اینتر درباره جذب لیونل مسی گفت: چرا باید به دنبال مسی نباشیم. او بازیکن بزرگی است و به محض آن که قراردادش با بارسلونا تمام شود مذاکرات خود را با او شروع می‌کنیم. مسی می‌تواند بهترین گزینه برای اینتر باشد.

قرارداد مسی با آبی-اناری‌ها در سال 2018 به پایان می‌رسد و او تاکنون قراردادش را تمدید نکرده است، اما بسیار بعید به نظر می رسد که راهی اینتر شود. به احتمال زیاد این ستاره آرژانتینی بعد از جدایی از آبی اناری‌ها راهی لیگ جزیره خواهد شد.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان