۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین از بین تیم های نفت و راه آهن یکی از تهران خارج می شود
کد خبر: ۱۲۲۴۸۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عابدینی:

از بین تیم های نفت و راه آهن یکی از تهران خارج می شود

عضو هیات رییسه سازمان لیگ درخصوص انتقال یکی از تیم های تهرانی به مراکز یکی از استان ها گفت: تا به حال این موضوع مطرح نشده اما اگر هم مطرح شود به طور حتم از بین تیم های راه آهن و نفت تهران یکی از تهران خواهد رفت.

از بین تیم های نفت و راه آهن یکی از تهران خارج می شود
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، امیرعابدینی پس ازجلسه مجمع عمومی سازمان لیگ با اشاره به گزارش ارائه شده سازمان لیگ در این مجمع و انتخاب اعضای جدید به ایرنا،افزود: یکی از منتقدان منصف سازمان لیگ(منصورقنبرزاده) امروز برای عضویت درهیات رییسه انتخاب شد.
وی افزود: قنبرزاده تا پیش از اینکه دربیرون هیات رییسه بود به ما نقد فراوان داشت امروز خوشحالم که او نیز به جمع ما اضافه شده و از این لحظه باید در مقام اجرا پاسخگو باشد و به نظر می رسد از این پس حرف و حدیث ها در رابطه با این سازمان کمترشود.
به اعتقاد وی متاسفانه برخی فقط به دنبال حاشیه سازی هستند و اخبار را بدرستی به منتقدان منصف از جمله منصور قنبرزاده منتقل نمی کردند و این باعث حاشیه سازی می شد من این انتخاب را به فال نیک می گیرم و معتقدم انتخاب های امروز انتخاب های خوبی بود.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره برنامه های سازمان لیگ که در دستور کار هیات رییسه قرار دارد نیز گفت: یکسری از برنامه ها همانند برگزاری لیگ های مختلف طبق روال باید دنبال شود اما مهم ترین برنامه ما پی گیری مطالبات باشگاه هاست سازمان لیگ مدافع حقوق باشگاه ها است و این مهم را با قدرت بیشتری از گذشته دنبال خواهیم کرد.

**سازمان لیگ به مالکیت فدراسیون فوتبال درمی آید
وی درباره اتقافاتی که در این مجمع افتاد نیز اظهار داشت: درجریان برگزاری نشست امروز گزارش مثبتی به اعضای مجمع ارائه شد.
به گفته وی مهم ترین بند این گزارش رسیدگی به بند 10 که به مالکیت سازمان لیگ باز می گردد اختصاص داشت و سوال سنگینی که مطرح شد راجع به مالکیت سازمان لیگ بود که باید هرچه سریع تر قطعی شود.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ ادامه داد: سازمان لیگ باید به مالکیت فدراسیون فوتبال درآمده و منافعش با این فدراسیون گره بخورد.
وی درپاسخ به این سووال که فکر نمی کنید با مالکیت فدراسیون بر سازمان لیگ، استقلال این سازمان از بین می رود، اظهارداشت: مشخص شدن مالکیت هیچ مانعی بر استقلال این سازمان ندارد این سازمان در عملکرد می تواند همچنان مستقل باشد اما باید تکلیف مالکیتش هرچه سریع تر مشخص شود.

**از بین تیم های نفت تهران و راه آهن یزدان یکی از تهران می رود
عضو هیات رییسه سازمان لیگ درپاسخ به این سووال که قرار است یکی از تیم های لیگ برتری از تهران به یکی از مراکز استان ها ( قزوین )منتقل شود، آن کدام تیم است، گفت: هنوز تصمیمی دراین خصوص گرفته نشده اما اگر بخواهد تیمی از تهران برود به طورحتم از بین تیم های نفت تهران و راه آهن یزدان خواهد بود.

**مشکلی با (کانون ایران نوین) حامی مالی سازمان لیگ نداریم
عابدینی درپاسخ به سووال دیگری مبنی بردرگیری این سازمان با حامی مالی نیز گفت: درگیری درکارهای اجرایی طبیعی است ما به این مسایل عادت داریم و این مسایل برای کسانی که کار اجرایی نکردند غیر عادی است.
وی اضافه کرد: مشکلی بود که خوشبختانه برطرف شد و حامی مالی سازمان لیگ با پرداخت جدیدی که به سازمان داشت این مشکل را برطرف کرد.
وی تاکید کرد: هرچند آن ها درپرداخت ها عقب ماندگی دارند اما مطالبات ما را به هرنحوی که ممکن است پرداخت می کنند همانطور که گفتم این موضوع به وضعیت نامطلوب اقتصادی اکثر بنگاه های اقتصادی در داخل کشور باز می گردد و این امر طبیعی است و نباید با جنجال سازی مانع از ادامه همکاری شد.

**آل اشپورت همچنان حامی لیگ برتر است
عابدینی درخصوص مشکلات پیش آمده بین این سازمان وشرکت تهیه کننده البسه و توپ های فوتبال گفت: این مجموعه همچنان تهیه کننده البسه و توپ های فوتبال لیگ های فوتبال ایران است و مشکلی با آن نداریم.
وی افزود: اگر هم مشکلی باشد قابل رفع است و طرفین به دنبال رفع آن هستند این شرکت درحال حاضر بیش از 2700 توپ به این سازمان ارائه کرده و درحال انجام سایر تعهداتش است.
عضو هیات رییسه سازمان لیگ به دلواپسان این موضوع اطمینان داد: هیچ کاسه ای زیر نیم کاسه نیست و مشکلی با این شرکت نداریم.

** درحال تسویه بدهی های سازمان به باشگاه ها هستیم
عضوهیات رییسه سازمان لیگ درپاسخ به این سووال که برخی از مسوولان باشگاه ها از دریافتی های این سازمان گلایه داشته و معتقدند سازمان لیگ دراین زمینه به درستی به وظایفش عمل نکرده است تصریح کرد: مسوولان سازمان لیگ اتفاقا دربرگزاری مجمع گزارشی درباره پرداخت مطالبات و حقوق باشگاه ها ارائه کردند.
به گفته وی درگزارش این سازمان فهرست باشگاه ها و دریافت مطالبات و حقوق آن ها درفصل جاری در اختیار اعضا قرار گرفت که قابل انتشار هم می باشد.
عابدینی ادامه داد: البته مشکلات باشگاه ها بسیار زیاد است و مدیریت درآمد هزینه و بودجه در باشگاه ها کار بسیار دشواری است و با توجه به وضع قوانین و مقرارت جدید به خصوص در رابطه با قانون تجارت و مالیات برارزش افزوده این مشکلات را بیشتر کرده است.
وی اضافه کرد: سازمان لیگ حامی خانواده فوتبال و باشگاه هاست ودرپرداخت مطالبات باشگاه ها تقریبا به روز است.

**آکادمی پزشکی جز افتخارات تاریخی ما خواهد ماند
عضو هیات رییسه سازمان لیگ درباره مشکلات به وجود آمده درزمینه ساخت آکادمی پزشکی فدراسیون فوتبال عنوان کرد: این آکادمی جز افتخارات ماست و مرکز بسیار پیشرفته ای درعلوم پزشکی است.
وی ادامه داد:با کشورهای قطر و امارات دراین زمینه رقابت داریم اما اطمینان می دهم مرکز ما به عنوان یکی از مراکز برتر منطقه و آسیا پذیرفته خواهد شد.
عابدینی درپاسخ به این سووال که گویا درساخت این مرکز دخالت هایی صورت گرفته که مورد تایید سازمان های تایید کننده نیست، گفت: ایراد و اشکال همیشه بوده است ،ما هم نمی گوییم کار ما بهترین کار است و ایراد ندارد اما این مشکلات قابل رفع است و مشکلی پیش نخواهد آمد و جزو افتخارات تاریخی این فدراسیون به جا خواهد ماند.
مجمع عمومی سازمان لیگ امروز تشکیل جلسه داد و در این جلسه منصور قنبرزاده،حبیب اله شیرازی و امیر عابدینی برای دو سال به عضویت هیات رییسه سازمان لیگ درآمدند.
امیرعابدینی دردوره قبل نیز عضو هیات رییسه سازمان لیگ بوده است.

انتهای پیام/7008

منبع: ایرنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان