۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تشکیل ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در تاکستان
کد خبر: ۱۲۲۴۵۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان :

تشکیل ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در تاکستان

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان از تشکیل ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در این شهرستان خبرداد.

 تشکیل ۱۰ پرونده تخلف انتخاباتی در  تاکستان
به گزارش صبح قزوین :فرزین افروز در کمسیون جرایم خاص استان قزوین که در سالن جلسات دادسرای قزوین برگزار شد، بیان داشت: با توجه به اینکه دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان در اسفند ماه سال جاری برگزار خواهد شد.
وی ادامه داد: از این رو در اجرای ماده 67 از قانون انتخابات مجلس شورای اسلامی، ریاست محترم قوه قضائیه برای اجرا و اعمال دقیق قانون و پیش بینی و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی طی بخشنامه ای مکلف به تشکیل ستاد هستیم.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان اضافه کرد: در این میان ضمن رصد و پایش مستمر امور و فعالیت ها با استفاده از ظرفیت دستگاه های عضو، تدابیر و تمهیدات لازم نسبت به اجرا و اِعمال دقیق قانون و پیش بینی و پیشگیری از وقوع تخلفات و جرائم انتخاباتی در سه مرحله قبل، حین و بعد از برگزاری انتخابات را پیگیری می کنیم.
وی تصریح کرد: ستاد حق دخالت و حق نظارت در انتخابات را ندارد و تنها وظیفه ستاد پیشگیری و در صورت وقوع جرم برخورد قضایی است.
افروز اعلام کرد: این ستاد فعالیت خود را با دقت انجام می دهد که تاکنون 10 پرونده تخلف انتخاباتی تشکیل شده است و تذکرهای لازم نیز در کنار این پرونده ها ارائه شده و خواهد شد.
وی عنوان کرد: در زمینه رصد فضای مجازی اقداماتی را انجام داده ایم و این موضوع همچنان با قوت پیگیری می شود.
دادستان عمومی و انقلاب شهرستان تاکستان یادآورشد: در حوزه بانک ها اقدامات لازم برای افزایش سطح امنیت بانک ها انجام شده و در حال حاضر نیز پلیس پیشگیری بازبینی مجددی برای این موضوع داشته و تذکرهای لازم برای ارتقای شاخص های امنیتی به برخی از بانک ها داده شده است.

منبع: روابط عمومی دادکستری

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان