۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین بهره‌گیری از ایده‌های نو در طراحی المان‌های نوروزی/ مهلت ارسال آثار تمدید شد
کد خبر: ۱۲۲۴۴۹ نویسنده: حسن حسن‌دوست تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۳ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین:

بهره‌گیری از ایده‌های نو در طراحی المان‌های نوروزی/ مهلت ارسال آثار تمدید شد

معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین هدف از اجرای فراخوان طراحی المان‌های شهری را بهره‌گیری از ایده‌های خلاق اعلام کرد و گفت: با توجه به استقبال طراحان مهلت ارسال آثار تمدیده شده است.

بهره‌گیری از ایده‌های نو در طراحی المان‌های نوروزی/ مهلت ارسال آثار تمدید شد
به گزارش خبرنگار اجتماعی صبح قزوین سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در نظر دارد در طراحي المان‌هاي نوروزي با برگزاري مسابقه‌ای از توانمندي افراد هنرمند، استعدادهاي جديد و ايده‌هاي نو بهره‌مند شود.

حسن حسن‌دوست معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین در خصوص هدف برگزاری فراخوان طراحی المان‌های شهری، گفت: هدف از برگزاری چنین طرحی ايجاد زيبايي بصري، معرفي منطقه از نظر فرهنگي، تاريخي و گردشگري است.

وی افزود: امسال دومین سالی است که این فراخوان با موضوعات هویت معماری و شهر خلاق از سوی سازمان زیباسازی شهرداری برگزار می‌شود.

این مسئول با اشاره به اینکه فراخوان طراحی المان‌های نوروزی در اکثر شهرهای کشور انجام می‌شود، عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند در طراحی‌های خود موضوعات هويت شهري، آغاز بهار و آيين‌هاي ملي و نوروزي و خاطره انگيزي، زندگي شب ( نورپردازي و نور آرايي)، شهرخلاق، ايجاد نشاط و شادابي و سرزندگي در شهر را نیز مد نظر قرار دهند.

حسن‌دوست با بیان اینکه بهتر است افراد با رشته تحصیلی مرتبط در این فراخوان شرکت کنند اظهار کرد: تاکنون بیش از 185 نفر برای شرکت در این طرح ثبت نام کرده‌اند؛ نکته حائز اهمیت برای طراحان توجه به همخوانی طرح‌های ارسالی و هویت شهری است.

وی با اشاره به استقبال طراحان برای شرکت در فراخوان مذکور، گفت: مهلت ارسال آثار از 12 الی 20 آذرماه بوده اما به دلیل استقبال طراحان این زمان در مرحله اول تا پنجم دی ماه و سپس تا بیستم دی ماه تمدید شد و محدودیتی نیز در تعداد ارسال آثار وجود ندارد.

معاون سازمان زیباسازی شهرداری قزوین نحوه ارسال آثار را به 2 روش اعلام و تصریح کرد: علاقمندان می‌توانند آثار خود را از طریق پست به نشانی قزوین، سازمان زیباسازی ارسال کنند و یا به صورت حضوری به آدرس سرای سعدالسلطنه، موزه سنگ تحویل دهند.

حسن‌دوست با اشاره به حضور اساتید برجسته به منظور داوری آثار ارسالی، گفت: آقایان قره‌باغی، شیخ الاسلامی، پورنصیر از شهر تهران و آقای بهرامی از قزوین در تاریخ بیست و چهارم دی ماه برای داوری طرح‌های ارسالی در سرای سعدالسلطنه حضور خواهند داشت.

وی در پایان خاطر نشان کرد: آثار برگزیده در همان تاریخ از سوی داوران اعلام می‌شود و به نفرات برتر جوایزی اهدا خواهد شد.

لازم به ذکر است متقاضيان شرکت در فراخوان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بيشتر به سايت www.zibasazi.Qazvin.ir مراجعه کرده و يا با شماره تلفن 7- 33578082 – 028 تماس حاصل فرمایند.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان