۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد
کد خبر: ۱۲۲۱۹۵ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز تحقیقات مجمع تشخیص مصلحت نظام برگزار شد.

مراسم گرامیداشت هفته پژوهش با حضور هاشمی‌رفسنجانی برگزار شد

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب خبرگزاری صبح قزوین ، مراسم گرامیداشت هفته پژوهش صبح امروز (چهارشنبه 2 دی) با حضور آیت‌الله هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع برگزار شد.

در این مراسم علی‌اکبر ولایتی، اکبر ترکان، علی یونسی، بشارتی، حجت‌الاسلام اکرمی، یاسر هاشمی و غلامرضا فروزش حضور داشتند.

به گزارش صبح قزوین علی‌اکبر ولایتی رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع در این مراسم طی سخنان کوتاهی اظهار داشت: آقای هاشمی گزارش معاونین مرکز تحقیقات را مورد توجه قرار داده و رهنمودهای لازم را مطرح کردند.

ولایتی تاکید کرد:‌ما در مرکز تحقیقات از حالت درون‌گرایی بیرون آمده‌ایم و این مورد توجه سایر کشورها قرار گرفته است، البته ما با مرکز تحقیقات سایر کشورها نیز ارتباط داریم که این کار جدیدی است و حتی قبل از انقلاب هم سابقه نداشته که بین مراکز تحقیقات کشورها ارتباط ارگانیک باشد.

همچنین غلامرضا فروزش معاون اجرایی و اطلاع‌رسانی مرکز تحقیقات با بیان اینکه ما به لحاظ سیاست‌گذاری هیچ کمبودی در کشور نداریم، اظهار داشت: سیاست‌گذار‌ی‌ها با هدف اول شدن ایران در منطقه طراحی شده است.

فروزش ادامه داد: ما اگر رژیم غاصب صهیونیستی را حساب نکنیم از لحاظ پژوهشی و ارجاع به مقالات‌مان در منطقه اول هستیم.

معاون اجرایی مرکز تحقیقات تصریح کرد:‌منبعی که برای پژوهش در حال حاضر وجود دارد 47 صدم درصد است که باید به 4 درصد برسد اما اگر در بودجه سال 95 به یک درصد هم برسد ما به اهداف‌مان نزدیک می‌شویم و این در سرنوشت ما تعیین‌کننده است.

وی با اشاره به بودجه کمتر از 11 میلیاردی مرکز تحقیقات، خاطرنشان کرد: اخیرا با مرکز پژوهش‌های مجلس و مرکز تحقیقات استراتژیک‌ ریاست جمهوری تفاهم‌نامه‌هایی به منظور صرفه‌جویی در هزینه‌ها و عناوین مشترک امضا شده است.

فروزش در پایان تاکید کرد: در ایران هزینه فساد را مسئولان سالم می‌پردازند در حالی که افراد حرام‌خوار مسبب این فسادها می‌شوند.

به گزارش صبح قزوین ، در این مراسم هاشمی رفسنجانی از یادبود سامانه الکترونیکی نشریات علمی پژوهشی مرکز تحقیقات استراتژیک رونمایی و از پژوهشگران برتر مرکز تحقیقات تقدیر کرد.

انتهای پیام/

http://fna.ir/UPI613

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان