۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین دشمن به دنبال تکرار فتنه ۸۸ در انتخابات آینده است/ برخی خواص آتش بیار معرکه‌ شده‌اند
کد خبر: ۱۲۲۱۴۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۲ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

دشمن به دنبال تکرار فتنه ۸۸ در انتخابات آینده است/ برخی خواص آتش بیار معرکه‌ شده‌اند

معاون ستاد کل نیروهای مسلح با تأکید بر اهمیت هوشمندی نسبت به تلاش‌های جبهه‌ی دشمن گفت: هماهنگی عده‌ای در داخل با بیگانگان، فتنه بزرگتر از جنگ تحمیلی را در سال ۸۸ رقم زد.

دشمن به دنبال تکرار فتنه ۸۸ در انتخابات آینده است/ برخی خواص آتش بیار معرکه‌ شده‌اند

به گزارش خبرگزاری صبح قزوین ، سردار سید مسعود جزایری معاون ستاد کل نیروهای مسلح که در جلسه تودیع و معارفه رئیس سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس سخن می‌گفت، اظهار داشت: آنچه سبب فتنه بزرگ در سال 88 شد هماهنگی کامل میان طراحان کودتا در خارج و مجریان داخلی آنها بود که بزرگترین ضربه را به انقلاب و نظام اسلامی وارد آورد.

وی با بیان اینکه دشمن بنا دارد در انتخابات پیش رو از شیوه‌ سال 88 همچنان استفاده کند، افزود: قرائن و مستندات مربوط به طرح‌ها و سخنان مقامات و مسئولین امریکا نشان می‌دهد، استکبار جهانی در نظر دارد از بستر انتخابات در جمهوری اسلامی ایران، منافع نامشروع خود را در پروسه‌ بی اعتبارسازی انقلاب اسلامی برداشت کند.

سردار جزایری خاطرنشان کرد: براساس برخی شواهد عده‌ای از خواص، آتش بیار این معرکه‌ امریکایی–صهیونیستی شده‌اند.

معاون ستاد کل نیروهای مسلح در پایان با قدردانی و تشکر از زحمات مسئولین و مدیران سازمان موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس از دولت و سایر دستگاهها تقاضا کرد در ساخت این موزه بزرگ و الهام بخش، سازمان موزه را یاری کنند.

بنا بر این گزارش، با حکم سردار سرلشکر حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح، سردار محمدقاسم ناظر به عنوان رئیس موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، جایگزین سردار مرتضی قربانی شده است.

انتهای پیام/

http://fna.ir/7R3HIL

منبع: سیاسی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان