۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال ۸۸ اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد
کد خبر: ۱۲۱۶۹۵ نویسنده: آیت الله عابدینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه قزوین:

نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال ۸۸ اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد

امام جمعه قزوین درباره عدم موضع گیری صریح برخی از نمایندگان درباره فتنه سال ۸۸ تصریح کرد: نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال ۸۸ اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد.

نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال ۸۸ اتخاذ نکرده آرمان مشخصی ندارد
‌آیت الله عبدالکریم عابدینی، نماینده ولی فقیه در استان قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره تفاوت انتخابات سال جاری با دوره‌های گذشته اظهار کرد: انتخابات امسال به واسطه تحولاتی که در جهان شاهد آن هستیم و عقب نشینی‌ها و محدودیت‌های نظام سلطه غرب ایجاد شده رسالت ملت ایران و مسئولین نیز تغییر می‌کند.
وی در ادامه افزود: در حقیقت زمانی جمهوری اسلامی در دوره‌ای با استکبار جهانی و ایادی آنها درگیر بوده و زیر سلطه رژیم شاهنشاهی قرار داشته است.
امام جمعه قزوین ادامه داد: پس از پیروزی انقلاب تا طی هشت سال دفاع مقدس با استکبار جهانی مقابله داشتیم هم اکنون نیز جبهه‌های جنگ ما از شلمچه و بلندی‌های سوسنگرد و امثال این مناطق به کشورهایی چون عراق، یمن و سوریه و بحرین و فلسطین و لبنان رسیده است.
وی اذعان کرد: جبهه جنگ ما با امریکا همیشه ادامه دارد جنگی که در دوره‌ای از مدرسه فیضیه شروع شد و امروز در کشورهای مختلف ادامه پیدا کرده است همین رسالت نمایندگان مجلس و خبرگان را سنگین‌تر می‌کند.
عابدینی تاکید کرد: با توجه به شیطنت‌های امریکایی در منطقه که تغییر کرده و سر آنها در جبهه نظامی به سنگ خورده و مایوس شده‌اند به دنبال نفوذ و فتنه هستند و اسلحه مقابله با فتنه بصیرت و هماهنگی با رهبری انقلاب است.
وی درباره عدم موضع گیری صریح برخی از نمایندگان درباره فتنه سال 88 تصریح کرد: نماینده‌ای که موضع محکمی درباره فتنه سال 88 ندارد آرمان مشخصی ندارد.
نماینده ولی فقیه در استان افزود: ملتی که با رای به نمایندگان آنها را به مجلس فرستادند دارای آرمانهای مشخص و واضح هستند، یک نماینده مجلس نمی‌تواند از آرمان قرآنی و انبیاء فاصله بگیرد.
وی رسالت انقلاب را صدور آرمانهای نظام به اقصی نقاط دنیا برشمرد و گفت: رسالت انقلاب ما برافراشته شدن پرچم اسلام در جهان و نابودی اسرائیل است نماینده‌ای که با این اهداف بیگانه باشد نمی‌تواند نماینده امت اسلام به شمار آید.
امام جمعه قزوین درباره ویژگی‌های یک نماینده عنوان کرد: اصل رسالت نمایندگان قانونگذاری و نظارت بر حسن اجرای قوانین است بسیاری از قوانین به واسطه خوب اجرا نشدن برای جامعه مشکل ساز می‌شود.
وی اضافه کرد: به دلیل اجرانشدن قانون معضلاتی چون بیکاری، راکد ماندن صنایع بزرگ و کوچک در جامعه ایجاد شده است.
عابدینی درباره وظیفه نمایندگان خبری رهبری اذعان کرد: نمایندگان خبرگان رهبری برنامه‌هایشان به صورت روزانه و فعال دائمی نیست این افراد نگاه کلی به نظام ولایی و مراقبت از جایگاه ولایت و رهبری است تا اینکه زمینه ساز ظهور حضرت مهدی(عج) باشیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان