۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین پرسپولیس یا تراکتور، مقصد بعدی ادینیو کدام تیم است؟
کد خبر: ۱۲۱۶۳۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

جدایی ادینیو از السیلیه قطعی شد

پرسپولیس یا تراکتور، مقصد بعدی ادینیو کدام تیم است؟

با اعلام موافقت سرمربی تیم فوتبال السیلیه قطر، جدایی «لوسیانو ادینیو» از این تیم قطری قطعی شد تا این بازیکن به تیم تراکتورسازی نزدیک‌تر شود.

پرسپولیس یا تراکتور، مقصد بعدی ادینیو کدام تیم است؟
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، لوسیانو ادینیو سال گذشته با پیراهن تراکتورسازی تبریز به عنوان آقای گلی لیگ برتر فوتبال ایران رسید و سپس با عقد قراردادی یکساله به تیم السیلیه قطر رفت. بر خلاف تراکتورسازی، ادینیو در تیم السیلیه به یک ناکام بزرگ تبدیل شد و در ۱۳ مسابقه لیگ ستارگان قطر تنها یک گل برای تیمش به ثمر رساند تا انتقاد مسئولان باشگاه و «سامی الطرابلسی» سرمربی این تیم را در پی داشته باشد.

سایت الکاس قطر در ساعات پایانی روز دوشنبه در خبری اختصاصی اعلام کرد که با موافقت سرمربی و مسئولان باشگاه، جدایی ادینیو از تیم السیلیه قطعی شده است و این بازیکن در نقل و انتقالات زمستانی این تیم را ترک خواهد کرد. الکاس در این خصوص نوشت: «سایت ما از کانال‌های خاص متوجه شد که سرمربی تیم السیلیه موافقتش را برای کنارگذاشتن و جدایی ادینیو در نقل و انتقالات اعلام کرده است. ادینیو این فصل با قراردادی یکساله به تیم السیلیه پیوست ولی در این تیم تنها یک گل به ثمر رساند و با آمادگی عبدالقادر الیاس، به بازیکن نیمکت نشین تبدیل شد.»
به این ترتیب با قطعی شدن جدایی آقای گل فصل گذشته لیگ برتر از تیم فعلی خود در قطر، رقابت میان دو تیم سرخپوش تهرانی و تبریزی از فردا و با شروع رسمی نقل و انتقالات نیم فصل به اوج خواهد رسید. باید دید که از میان تراکتورسازی و پرسپولیس که محتمل ترین گزینه های ادینیو برای حضور مجدد در فوتبال ایران هستند، کدام یک می تواند شاه ماهی نقل و انتقالات نیم فصل را جذب کند.

ادینیو-الکاس

انتهای پیام/7008

منبع: ایلنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان