۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تیم فوتبال کاسپین قزوین بر ستاره شهر پیروز شد
کد خبر: ۱۲۱۵۷۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در دیدار تدارکاتی

تیم فوتبال کاسپین قزوین بر ستاره شهر پیروز شد

تیم فوتبال بزرگسالان کاسپین در دیدار تدارکاتی بر تیم ستاره شهر غلبه کرد.

تیم فوتبال کاسپین قزوین بر ستاره شهر پیروز شد
به گزارش سرویس ورزشی  صبح قزوین ، در دیدار تدارکاتی بین تیم های فوتبال بزرگسالان کاسپین نماینده قزوین در لیگ دو کشور و ستاره شهر که صبح دوشنبه در ورزشگاه سردار آزادگان برگزارشد تیم کاسپین با نتیجه یک بر صفر به پیروزی رسید.

تیم خوش دست و هماهنگ ستاره شهر، فوتبالی به مراتب زیبا و روان تر از میزبان قدرتمند خود به نمایش گذاشت.

در نیمکت مربیان هم اعتبار مربیانی مانند مجیدرضایی، محمود عبدالهی، مهران مطلبی در برابر مربی جوان ستاره شهر «سعیدکاکاوند» و جواد دادایی قابل قیاس نبود.

هر چند هزینه ها و توجه به دو تیم هم کفه ترازو را به سود کاسپین سنگین تر کرده بود اما این جوانان جویای نام اقبالیه و ستاره شهر بودند که با مالکیت بیشتر توپ بیش از ۱۰ بار موقعیت گل داشتند که با شتابزدگی و بی دقتی بازیکنان تیم و در مواقعی درخشش و هوشیاری دروازه بان نامدار لیگ برتری تیم کاسپین «شهرام مهربان» مانع کسب یک شکست سنگین برای کاسپین شد.

چند روز قبل سفیر صدر جدولی لیگ استان، با نتیجه شش بر صفر متحمل شکستی سنگین شد که با درگیری فیزیکی در اوخر بازی تا حد زیادی اعتبار لیگ استان قزوین را در برابر کاسپین به زیر سئوال برد.

بازی خوب تیم نشان داد توانایی های بازیکنان بالاست و لیاقت قهرمانی در استان را دارند و با تداوم این روند در آینده میتوان جایگاهی مناسب در لیگ کشور برای این تیم خوش آتیه متصور شد.

این درحالیست که در ترکیب ستاره شهر ۴بازیکن متولد ۷۸-۷۷ «که یکی از آنها مهرداد زارعی کاپیتان دوم تیم ملی نوجوان است» حضورداشتند.

در پایان این بازی تدارکاتی مجید رضایی سرمربی نامدار تیم کاسپین ضمن اعلام رضایت از بازی روان تیم خود، سه بازیکن به نامهای اسماعیل علی بابایی، ابوالفضل مهدوی و حسن کریمی را برای بازی دوستانه سه شنبه کاسپین و نیروی زمینی تهران به تیم خود دعوت کرد.

انتهای پیام/7008

منبع: مهر

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان