۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین استان قزوین در برگزاری کیفی برنامه های نماز، رتبه اول را کسب نموده است
کد خبر: ۱۲۱۵۲۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۱۰/۱ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سالار قاسمی:

استان قزوین در برگزاری کیفی برنامه های نماز، رتبه اول را کسب نموده است

قاسمی گفت: آموزش و پرورش استان به منظور اجرای مطلوب اجلاس سراسری نماز در قزوین از تمام تلاش و توانمندی های خود استفاده خواهد نمود، با برنامه ریزی های مؤثر و هدفمند در سال جاری استان قزوین در برگزاری کیفی برنامه های نماز، رتبه اول و در قرآن رتبه پنجم کشوری را کسب نموده است.

استان قزوین در برگزاری کیفی برنامه های نماز، رتبه اول را کسب نموده است
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین در جلسه کمیته فرهنگی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز گفت: این جلاس در بهمن ماه سال جاری در استان قزوین برگزار می گردد و آموزش و پرورش استان در کمیته های فرهنگی، اطلاع رسانی و روابط عمومی فعالیت دارد.
وی افزود: مسئولیت کمیته فرهنگی اجلاس سراسری نماز به عهده آموزش و پرورش استان می باشد و این اداره کل در کمیته تبلیغات و اطلاع رسانی نیز عضویت دارد و فعالیت می کند.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین خاطر نشان کرد: در بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز، فراخوان ایده و تجربیات موفق با عنوان " نماز و سنجش دستاوردها " برای افراد علاقمند برگزار می گردد که افراد می توانند آثار و ایده ها و تجربیات موفق خود را به دبیرخانه این اجلاس ارسال نمایند.
سالار قاسمی تصریح کرد: افراد علاقمند می توانند آثار خود را در قالب 7 محور شامل ایده ها و تجربیات موفق در توسعه و ترویج فرهنگ نماز، مسئولین و مدیران موفق و نمونه در زمینه اقامه نماز، بهترین شیوه دعوت به نماز در نسل نو، مساجد الگو و موفق در جذب نوجوانان و جوانان، فن آوری های نوین در آموزش نماز، پژوهش و پایان نامه های کاربردی و میدانی در زمینه نماز و الگوهای مردمی یاوران نماز به دبیرخانه اجلاس ارسال نمایند.
ایشان اضافه کرد: برگزاری جشن شکوفایی(جشن تکلیف) با حضور 18500 نفر دانش آموز، برگزاری پیش اجلاس با حضور 1000 نفر از دانش اموزان با ارائه مقاله و پژوهش در موضوع نماز، برگزاری همایش مدیران یاوران نماز، برگزاری همایش منطقه ای ویژه والدین با مشارکت ستاد اقامه نماز استان با حضور 5000 نفر از اولیاء با موضوع نماز و برگزاری همایش ائمه جماعت فرهنگی و روحانی که در مدارس نماز جماعت را برگزار می کنند برای 1000 نفر از جمله برنامه های آموزش و پرورش استان می باشد که در حاشیه اجلاس برگزار خواهد شد.
قاسمی در ادامه تأکید کرد: آموزش و پرورش استان به منظور اجرای مطلوب اجلاس سراسری نماز در قزوین از تمام تلاش و توانمندی های خود استفاده خواهد نمود، با برنامه ریزی های مؤثر و هدفمند در سال جاری استان قزوین در برگزاری کیفی برنامه های نماز، رتبه اول و در قرآن رتبه پنجم کشوری را کسب نموده است. 
گفتنی است دومین جلسه کمیته فرهنگی بیست و چهارمین اجلاس سراسری نماز با حضور معاون مشارکت های ستاد اقامه نماز کشور، مدیرکل آموزش و پرورش استان، رییس ستاد اقامه نماز استان، معاون پرورشی و فرهنگی استان و جمعی از کارشناسان در سالن جلسات اداره کل تشکیل گردید.
همچنین مهلت ارسال آثار تا بیست دی ماه می باشد و نتایج هفته اول بهمن ماه 94 از طریق پایگاه اطلاع رسانی ستاد اقامه نماز به آدرس www.namaz.ir اعلام خواهد شد.
علاقمندان می توانند آثار خود را به آدرس تهران، خیابان انقلاب، خیابان قدس، نبش خیابان ایتالیا، پلاک 98 ستاد مرکزی اقامه نماز طبقه چهارم دبیرخانه اجلاس و یا به پست الکترونیکی Ejlas24@namaz.ir ارسال نمایند.

انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان