۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه در حمایت از شیعیان نیجریه
کد خبر: ۱۲۱۳۸۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پیش از ظهر امروز در استان صورت گرفت؛

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه در حمایت از شیعیان نیجریه

پیش از ظهر امروز طلاب حوزه‌های علمیه استان برای حمایت از شیعیان نیجریه در مسجد النبی قزوین تجمع کردند.

تجمع اعتراض‌آمیز طلاب حوزه‌های علمیه در حمایت از شیعیان نیجریه
به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین، به دلیل کشتار وحشیانه مردم مظلوم کشور نیجریه توسط ارتش این کشور مدارس و حوزه‌های علمیه استان همزمان با سراسر کشور دروس خود را تعطیل کردند و در تجمع اعتراض آمیز خود در مسجد النبی قزوین نفرت و انزجارشان را از این اقدام وحشیانه اعلام نمودند.
در این مراسم حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین ضمن محکوم نمودن این جنایت بزرگ و وحشیانه گفت: مبارزه با خط حق و حقیقت از جانب استکبار جهانی یکی از موضوعات درد آور برای آنها به شمار می‌رود.
مدیر حوزه علمیه قزوین تصریح کرد: استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی و ایادی آنها در منطقه همیشه از ترویج و گسترش تفکر شیعه در وحشت هستند که نمونه آن در کشور نیجریه بود که جنایت بزرگی این ایادی در تاریخ رقم زدند.
وی ادامه داد: عالم مجاهد و فرهیخته و مبارز شیخ ابراهیم زکزاکی به میدان آمد و در حسینیه خود تفکر امام خمینی (ره) و شیعه را برای آحاد مردم تشریح می‌کرد که این مقبول دولت نیجریه نبود و شما دیدید که چگونه این عالم مجاهد و همسر وی را به شدت مجروح نمودند.
وی ادامه داد: شیخ زکزاکی همیشه در تلاش بود که تفکر شیعه و اندیشه‌های نورانی و الهی حضرت امام خمینی (ره) و نهضت انقلاب اسلامی را برای شیعیان و همه انسانهای آزاده دنیا تبیین نماید و در این راه نیز نتایج خوبی را کسب نمود.
مدیر حوزه علمیه قزوین به شهادت سمیر قنطار اشاره کرد و بیان داشت: سمیر قنطار ازاده با استقامت از بند رژیم صهیونیستی آزاد می‌شود ولی همچنان به مبارزه با این رژیم جعلی ادامه می‌دهد تا اینکه به شهادت می‌رسد.
وی افزود: هدف استکبار جهانی و اسراییل و دیگر ایادی آنها در منطقه این است که نور الهی را خاموش کرده و حزب الله را سرکوب کنند و حتی فرماند هان حزب الله را در لیست ترور خود قرار می‌دهد.
در پایان این مراسم قطعنامه ای از سوی طلاب علمیه قزوین صادر شد و این اقدام ناجوانمردانه و وحشیانه را محکوم نمودند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان