۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان با امام جمعه دیدار کردند
کد خبر: ۱۲۱۳۲ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

در اولین روز دفاع مقدس؛

فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان با امام جمعه دیدار کردند

در اولین روز هفته دفاع مقدس، فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان با نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین دیدار نمودند.

فرماندهان ارشد نیروهای مسلح استان با امام جمعه دیدار کردند

به گزارش صبح قزوین، در این دیدارکه در سالن اجتماعات شهید باریک بین برگزارشد، آیت الله باریک بین وجود رهبری در کشور را موجب پیروزی و اقتدار کشور دانست و یادآور شد: موفقیت های کنونی کشور از دستاوردهای دوران دفاع مقدس محسوب می شود.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه قزوین ادامه داد: باید یاد و خاطره امام خمینی (رحمه الله علیه) را به عنوان معمار انقلاب و یک شخصیت جهانی اسلام حفظ  کنیم؛ چرا که امام خمینی (ره)اسلام را از انزوا به درآورد.

وی تصریح کرد: امروز قدرت، ابهت و عظمت اسلام در جهان مرهون تلاش های امام خمینی عزیز(ره) و فداکاری رزمندگان اسلام در 8 سال دفاع مقدس است.

نماینده مقام معظم رهبری در استان و امام جمعه قزوین وجود نیروهای مسلح را موجب سربلندی ملت ایران دانست و خاطر نشان کرد: بی تردید رشادت و شهامت و از خودگذشتگی نیروهای مسلح از جمله برادران سپاه، ارتش و نیروی انتظامی به همراه نیروی عظیم (بسیج) موجب سربلندی ملت ایران در دفاع مقدس شد.

نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری اظهار داشت: نباید فراموش کرد که همه این افتخارات به برکت خون شهدایی مانند شهید صیاد شیرازی و دیگر شهدای نظام مقدس جمهوری اسلامی است.
 همه ما باید بدانیم که بر سر سفره احسان شهدا نشسته ایم واین شهدا بودند که اسلام را به جهان عرضه کردند.

آیت الله باریک بین یادآور شد: اسلام نه ظلم می کند و نه ظلم می پذیرد و خون شهدا سبب شد تا این شعار راهبردی شیعه در جهان تبیین شده و اسلام واقعی به جهانیان معرفی شود.

نماینده ولی فقیه در استان رهنمودها و هدایت های حکیمانه رهبری معظم انقلاب را عامل اقتدار نظام مقدس جمهوری اسلامی دانست و اظهار داشت: مواضع مقتدرانه مقام معظم رهبری عامل اصلی پیروزی ها و اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران است که باید این مهم را قدر بدانیم.

آیت الله باریک بین افزود: امروز اگر در کشورهای منطقه شاهد اتفاقات ناخوشایند هستیم به دلیل همین عدم وجود رهبری در آن جوامع است که امیدواریم این کشورهای اسلامی نیز با از میان برداشتن مشکلات، راه موفقیت آمیز جمهوری اسلامی ایران را طی کنند.

    در ابتدای این دیدار سردار آبنوش(فرمانده سپاه صاحب الامر«عج» استان)، امیر شهری(فرمانده لشگر 16زرهی قزوین) و سرهنگ میرحیدری (فرمانده انتظامی استان) در خصوص هفته دفاع مقدس مطالبی را بیان نمودند.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان