۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین بوستان ولایت اقبالیه مامن قهرمانی ولایت مدار می شود
کد خبر: ۱۲۱۲۵ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شهید گمنام؛

بوستان ولایت اقبالیه مامن قهرمانی ولایت مدار می شود

بوستان ولایت شهر اقبالیه به عنوان محل تدفین شهید گمنام انتخاب شد.

بوستان ولایت اقبالیه مامن قهرمانی ولایت مدار می شود

به گزارش صبح قزوین، ایرج شهسواری رئیس شورای اسلامی دوره چهارم شهر اقبالیه در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار صبح قزوین گفت: اولین مصوبه شورای اسلامی در دوره چهارم بحث شهید گمنام در نظر گرفته شد تا مبنایی برای دیگر با مصوبات باشد.

وی افزود: در طی جلسه ای با قاسمی مدیر میراث فرهنگی استان قزوین، در خصوص میزبانی 1 یا 2 شهید گمنام در  شهر اقبالیه گفتگو هایی انجام شد.

شهسواری عنوان کرد: پس از 2 روز سازمان میراث فرهنگی با شرط عدم آسیب رسانی به اثر تاریخی تپه باستانی موافقت خود را در این خصوص اعلام کرد.

وی خاطر نشان کرد: این پروژه با استقبال مردم و پیگیری مسئولان در سازمان حفظ و نشر ارزش های دفاع مقدس و بنیاد امور ایثارگران در استان مصوب شد.

این مسئول تشریح کرد: در طی مراسمی که با حضور حجت الاسلام فاطمیان امام جمعه شهر اقبالیه، ریاست و اعضای شورای اسلامی شهر، سرهنگ شیرمحمدی معاونت فرهنگی سپاه امام سجاد(ع) اقبالیه، مدیر کل میراث فرهنگی، نمایندگان بخشدار و فرماندار و بنیاد شهید برگزار شد، محل تدفین این شهید گمنام در قسمت بالایی تپه باستانی بوستان ولایت انتخاب شد.

وی در خصوص هزینه برآور شده برای تدفین شهید گمنام در شهر اقبالیه اعلام کرد: هنوز هزینه جزییات مراسم برآورد نشده است، اما تامین هزینه از سمت سازمان حفظ و نشر ارز شهای دفاع مقدس، شهرداری و شورای اسلامی شهر اقبالیه است.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان