۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین پخش شوی تصویری در تاکسی!!
کد خبر: ۱۲۱۲۱ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

شنیده ها؛

پخش شوی تصویری در تاکسی!!

راننده با پخش "شوی تصویری" که با نمایش تصاویری مستهجن همراه بود نه تنها اقدام به قطع آن نکرد بلکه با پررویی هر چه تمام تر اعلام کرد اگر نمی خواهید پیاده شوید!!

پخش شوی تصویری در تاکسی!!

 به گزارش صبح قزوین طی اطلاع رسانی که توسط یکی از شهروندان قزوینی به  صبح قزوین  شد، مطلع شدیم، یکی از تاکسی داران با نصب دستگاه مانیتوری در تاکسی خود اقدام به پخش شوی تصویری برای مسافران می کند.
این در حالی است که تاکسی یکی از وسایل نقلیه عمومی در شهر محسوب می شود.

این شهروند در گفت و گو با خبرنگار ما ضمن تشریح ماوقع اظهار داشت: بعد از سوار شدن به تاکسی متوجه شدم که یک دستگاه مانیتور در قسمت جلوی تاکسی قرار داده شده است.
راننده با پخش "شوی تصویری" که با نمایش تصاویر مستهجن همراه بود موجب اعتراض من و سایرمسافران شد.
 با اعتراض مسافران نه تنها اقدام به قطع آن نکرد بلکه با پررویی هر چه تمام تر اعلام کرد اگر نمی خواهید پیاده شوید!!

از این دست اقدامات متاسفانه در سطح شهر و استان بارها با عناوین دیگر مانند پخش موسیقی و ترانه های نابهنجار توسط برخی رانندگان دیده شده است، چیزی که از منظر قانون و احکام شرعی مخالف و متضاد با دستورات دینی و عرف جامعه است.

امیدواریم سازمان فهیم تاکسیرانی با پیگیری این اقدام ناصحیح و به دور از اخلاق اسلامی و قانونی جلوی چنین اقدامات زشتی را در سطح شهر گرفته و دیگر شاهد چنین اقداماتی نباشیم.
چرا که همگان به زحمات این قشر زحمت کش واقف بوده و هدف از تهیه این گزارش هم زدودن این چهره زشت از این دستگاه خدمتگذار است.

انتهای خبر/2004/خ

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان