۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین آیت الله عابدینی با آمدنش به نگرانی‌ها پایان داد/ اقتدار و عزت ملی در گروه مشارکت مردم پای صندوق رای است
کد خبر: ۱۲۱۲۰۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

وقایع سومین روز ثبت نام

آیت الله عابدینی با آمدنش به نگرانی‌ها پایان داد/ اقتدار و عزت ملی در گروه مشارکت مردم پای صندوق رای است

آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین جهت ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در فرمانداری قزوین حضور یافت.

آیت الله عابدینی با آمدنش به نگرانی‌ها پایان داد/ اقتدار و عزت ملی در گروه مشارکت مردم پای صندوق رای است

به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، با آغاز سومین روز از ثبت نام داوطلبان نمایندگی دهمین دوره مجلس شورای اسلامی تا قبل از ساعت 9 صبح کسی برای ثبت نام به فرمانداری قزوین مراجعه نکرده است.
ساعتی بعد آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین جهت ثبت نام در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری وارد فرمانداری شد.
 وی استاد دانشگاه و دارای مدرک تحصیلی دکترای فقه و حقوق و روحانی است.
آیت الله عابدینی امام جمعه قزوین درباره انگیزه خود برای حضور در انتخابات خبرگان رهبری اظهار کرد: خبرگان رهبری وظیفه و رسالتش صیانت از جایگاه ولی فقیه و رهبری دینی است کسی که بتواند در صیانت از این جایگاه نقش مثبتی داشته باشد باید با حضور خود خدمات لازم را ارائه دهد.  
وی در ادامه افزود: خودم این احساس را دارم و نیت من این است که با لطف خدای متعال با ورودم به مجلس خبرگان رهبری بتوانم در این ارائه خدمات و صیانت از جایگاه رهبری غائب نباشم.
نماینده ولی فقیه در استان درباره توصیه خود به مردم برای حضور حداکثری در انتخابات اذعان کرد: حضور گسترده در انتخابات به حدی دارای اثار و برکات روشنی است که نیازی به توصیه و سفارش ندارد بلکه فقط نیازمند یادآوری است.
وی ابراز کرد: همه مردم ایران اگاهند که اقتدار و عزت ملی وابسته به حضور انها در راهپیمایی و سر صندوق های رای گیری است. 
این کاندیدای انتخابات خبرگان رهبری بیان کرد: حضور حداکثری مردم و شرکت سلایق مختلف در انتخابات اقتدار و ماندگاری نظام را تضمین می کند.
عابدینی درباره توصیه به کاندیداهایی که رد صلاحیت میشوند، عنوان کرد: این افراد باید با احترام به قانون تسلیم شورای نگهبان باشند و حضور افراد مختلف برای ثبت نام در انتخابات مجلس شورای اسلامی یا خبرگان رهبری به معنای پایبندی به قانون است. 
نماینده ولی فقیه در استان اضافه کرد: همانطور که افراد مختلف با توجه با قوانین تعیین شده از سوی مسئولین انتخابات برای حضور پیشقدم شده اند اگر همان قوانین صلاحیت این افراد را تائید نکنند باید افراد رد صلاحیت شده همان نشاط موقع ثبت نام خود را داشته باشد و این شرایط نشان دهنده خدمتگذاری و صداقت است. 
علاوه بر ایشان یک فرزند شهید برای نامزدی مجلس شورای اسلامی در قزوین ثبت‌نام کرد. 
دکتر مهدی الله‌یاری فرزند شهید محمدعلی الله‌یاری اولین داوطلب نمایندگی مجلس شورای اسلامی در روز سوم با ارائه مدارک ثبت نام خود را تکمیل کرد.
همچنین پس از نماز ظهر علی مصطرب نیا، 32ساله، دانشجوی دکترای تخصصی کامپیوتر دانشگاه شهید بهشتی و کارمند بانک سپه قزوین از جریان سیاسی مستقل برای نمایندگی مجلس ثبت نام کرد.

سومین کاندیدای امروز که برای ثبت نام نمایندگی مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد حجت الاسلام کرمعلی جنتی‌ها بود، وی بازنشسته ناجا و فوق لیسانس حوزه است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان