۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار میوه و آجیل شب یلدا
کد خبر: ۱۲۱۱۲۸ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۳۰ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت قزوین خبر داد:

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار میوه و آجیل شب یلدا

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت قزوین خبر داد: طرح ویژه نظارتی شب یلدا با حضور ۵۰ بازرس در سطح استان و همراهی ادراه تعزیرات حکومتی استان و اتحادیه صنفی انجام می‌شود.

اجرای طرح ویژه نظارت بر بازار میوه و آجیل شب یلدا
علی اکبر کبیری معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت قزوین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی شاخص، در خصوص نظارت بر بازار میوه و آجیل شب یلدا با اشاره به آغاز طرح ویژه نظارتی در این روز، اظهار کرد: این طرح از ۲۱ آذر ماه اجرا شده و تا یک روز بعد از شب یلدا ادامه خواهد داشت.
وی افزود: انار، هندوانه، آجیل، خشکبار و انواع شیرینی شامل طرح ویژه نظارتی شب یلدا است.
این مسئول در رابطه با نحوه عملکرد طرح نظارتی توضیح داد: اجرای گشت مشترک در بازار با همراهی اداره تعزیرات حکومتی استان و اتحادیه صنفی سبب افزایش سرعت عمل در برخورد و رسیدگی به تخلفات در همان مکان می‌شود.
کبیری هشدار داد: هر گونه گران‌فروشی، کم فروشی، عدم درج اتیکت و انواع تخلفات صنفی از جمله تخلفاتی است که برخورد جدی و قانونی را در پی خواهد داشت.
معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت با اشاره به اینکه تعداد ۵۰ بازرس در سطح استان باهمکاری اتاق اصناف این طرح را اجرایی می‌کنند، ابراز کرد: طرح ویژه نظارتی شب یلدا علاوه بر قزوین در شهرستان‌های دیگر استان هم اجرا می‌شود.
وی با بیان اینکه ستادی برای رسیدگی به شکایات مردمی در خصوص مشاهده تخلفات تشکیل شده است، بیان کرد: شماره تلفن ۱۲۴ ستاد خبری سازمان صنعت و معدن به صورت ۲۴ ساعته آماده دریافت شکایات مردمی است
کبیری در پایان خاطرنشان کرد: بازرسان نظارتی در ساعات صبح و هم بعد از ظهر مشغول گشت‌زنی در سطح بازار هستند و پرونده‌های متخلفین پس از بررسی برای ادامه مسیر قانونی به اداره کل تعزیرات حکومتی ارجاع داده می‌شوند.
انتهای پیام /6001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان