۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین جشنواره عکس‌های موبایلی با محوریت تخلفات ترافیکی برگزار می‌شود
کد خبر: ۱۲۰۹۱۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

مدیر اجرایی طرح محله ما:

جشنواره عکس‌های موبایلی با محوریت تخلفات ترافیکی برگزار می‌شود

مدیر اجرایی "طرح محله ما" سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین از برگزاری جشنواره عکس‌های موبایلی با محوریت تخلفات ترافیکی در قزوین خبر داد.

جشنواره عکس‌های موبایلی با محوریت تخلفات ترافیکی برگزار می‌شود
امیرعلی مظاهری، مدیر اجرایی "طرح محله ما" سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر صبح قزوین از برگزاری جشنواره عکس‌های موبایلی با محوریت تخلفات ترافیکی در قزوین خبر داد.

وی در ادامه افزود: جشنواره عکاسی با مشارکت و همکاری پلیس راهور و سازمان حمل و نقل و ترافيک شهرداری برگزار می‌شود.

مظاهری با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره خاطرنشان کرد: ایجاد حساسیت و دقت نظر بیشتر شهروندان نسبت به محیط پیرامونی، افزایش مشارکت شهروندان، فرهنگ سازی در بین عموم مردم درخصوص توجه به قوانین راهنمایی و رانندگی و موضوع ترافیک از جمله اهداف برگزاری جشنواره است.

وی عنوان کرد: علاقمندان می‌توانند برای شرکت در این جشنواره عکس‌های خود را با موضوعاتی همچون پرتاب زباله از خودرو، عدم احترام به خطوط عابر پیاده و چراغ راهنمایی، عدم استفاده از پل عابرپیاده، پارک دوبله و غیره به دبیرخانه جشنواره ارسال نمایند.

مدیر اجرایی "طرح محله ما" تصریح کرد: شرکت کنندگان تا پایان دی ماه سال جاری فرصت دارند تا عکس‌های خود را که با دوربین عکاسی یا موبایل تهیه کرده‌اند از طریق تلگرام و واتس آپ به شماره 09301516070، ایمیل M09301516070@gmail.com ارسال و یا به صورت حضوری به دبیرخانه جشنواره واقع در سازمان فرهنگی ورزشی شهرداری قزوین تحویل دهند.

وی در ادامه بیان کرد: این مسابقه هیچ‌گونه محدودیت سنی ندارد و عموم شهروندان می‌توانند در این جشنواره شرکت کنند.

مظاهری در پایان عنوان کرد: اختتامیه جشنواره عکس‌های موبایلی همزمان با دهه مبارک فجر برگزار و به عکس‌های برتر هدایایی اهدا می‌شود.

انتهای پیام/7003


دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان