۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین حضور مستقل نوه امام(ره) می‌تواند جمعیت خاکستری را به انتخابات بیاورد
کد خبر: ۱۲۰۵۵۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

عضو جامعه روحانیت مبارز:

حضور مستقل نوه امام(ره) می‌تواند جمعیت خاکستری را به انتخابات بیاورد

یک عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز گفت: استقبال کاندیداتورها برای ثبت نام در انتخابات ، دلیلی برای حضور هوادارانش در صحنه انتخابات و مشارکت خواهد بود.

حضور مستقل نوه امام(ره) می‌تواند جمعیت خاکستری را به انتخابات بیاورد
به گزارش سرویس سیاسی  صبح قزوین ، حجت‌الاسلام و السملمین ابراهیمی با بیان اینکه روند ثبت نام‌ها برای انتخابات دو مجلس مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی نشان از برگزاری انتخاباتی پرشور و نشاط دارد، اظهار کرد: با حضور هواداران کاندیداها در صحنه انتخابات شاهد مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو خواهیم بود.

وی با بیان اینکه به نظر می‌رسد برای دو انتخابات مجلس خبرگان و شورای اسلامی،هم تعداد ثبت نام کنندگان افزایش داشته باشد و هم مشارکت مردمی بالا رود تصریح کرد:‌با توجه به روندی که تا به حال شاهد هستیم، انتخابات پیش روی دومجلس خبرگان و شورای اسلامی با انتخابات گذشته متفاوت خواهد بود.

ابراهیمی به حضور چهره‌هایی مثل سید حسن خمینی در انتخابات خبرگان اشاره کرد و گفت: ایشان هم از بیت حضرت امام (ره) هستند و هم جوان و مستقل هستند و استقلال او می‌تواند نویدی برای حضور جمعیت خاکستری در انتخابات باشد.

این عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز، تصریح کرد: قطعا هر کسی از بیت امام (ره) به صحنه انتخابات وارد کشور، اولین شرط موفقیتش استقلال است ،چون جایگاه ،جایگاه امام(ره) است و بیت حضرت امام همواره مورد توجه مردم بوده است.

ابراهیمی خاطر نشان کرد: استقلال سید حسن خمینی خواهد توانست جمعیتی را که شاید در برخی انتخابات‌ها شرکت نمی‌کردند در انتخابات پیش رو به صحه آورده و افزایش مشارکت را به دنبال خواهد داشت.

انتهای پیام/7008

منبع: ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان