۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین استکبار جهانی با کشتار شیعیان نیجریه طومار نابودی خود را امضا کرد
کد خبر: ۱۲۰۴۵۱ نویسنده: سید مرتضی حسینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۹ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

نماینده مردم قزوین در مجلس:

استکبار جهانی با کشتار شیعیان نیجریه طومار نابودی خود را امضا کرد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: دشمنان اسلام نمی‌توانند نور الهی و محبت اهل بیت(ع) را در دل شیعیان نیجریه خاموش کنند و استکبار جهانی با کشتار شیعیان این کشور طومار نابودی خود را امضا کرد.

استکبار جهانی با کشتار شیعیان نیجریه طومار نابودی خود را امضا کرد
حجت الاسلام سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره کشتار شیعیان نیجریه اظهار کرد: در این روزها اخبار کشتار شیعیان نیجریه دل مسلمانان جهان را داغدار کرده است.
وی با بیان اینکه ایستادگی روی اعتقادات و آرمان‌های شیعیان نیجریه استکبار جهانی را خشمگین کرده است، گفت: اسلام ناب و اسلام تشیع و علوی در حال تاثیرگذاری گسترده در جهان است و اسلام وهابیت و سلفی گری که جز خشونت و کشتار چیز دیگری نیست مورد نفرت آزادگان جهان است.
این کارشناس سیاسی ادامه داد: امروز استکبار جهانی با محوریت آمریکا، صهیونیست و ارتجاع عرب از حضور و وجود این اسلام ناب احساس خطر می‌کنند و این گروه‌ها با ایجاد توطئه‌هایی به دنبال ریشه کن کردن اسلام علوی هستند.
وی اذعان کرد: در شرایط امروز جهان هرکس که نقشی اساسی در پیاده کردن و تبلیغ اسلام ناب دارد با وی برخورد شده و سعی در حذف او می‌شود.
این نماینده مجلس تصریح کرد: هم اکنون عمال حکومت نیجریه نیجریه برای خوش خدمتی به اربابان آمریکایی خود به کشتار شیعیان این کشور و به خاک و خون کشیدن رهبر شیعیان آنها دست زده‌اند.
وی ابراز کرد: دشمنان اسلام حتی اگر علامه زکزاکی را به شهادت برسانند، نمی‌توانند نور الهی و محبت اهل بیت(ع) را در دل شیعیان این کشور خاموش کنند این عالم بزگوار نزدیک 10 میلیون نفر از مردم کشورش را شیعه کرده است و دیگر این چراغ خاموش نمی‌شود.
حسینی تاکید کرد: امروز وظیفه همه کشورهای اسلامی و مسئولین نظام ایران این است که با جدیت از طریق کنفرانس سران کشورهای اسلامی و سازمان‌های بین المللی پیگیر باشند و اجازه کشتار بیشتر مسلمانان این کشور را ندهند.
عضو شورای فرهنگ عمومی کشور گفت: وظیفه همه مسلمانان موضع گیری قاطع در برابر اعمال فجیعانه حکومت ظالم کشور نیجریه است و به طور یقین این اعتراض‌ها تاثیرگذار خواهد بود و صدای مظلومیت شیعه به جهانیان می‌رسد.
وی در پایان تاکید کرد: انتظار ما این بود که موضع گیری دولت به خصوص آقای رئیس جمهور برای حمایت از مردم نیجریه قاطعانه‌تر و جدیتر صورت می‌گرفت.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان