۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ثبت‌نام ۸ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز
کد خبر: ۱۲۰۲۵۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس صورت گرفت؛

ثبت‌نام ۸ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز

هشت داوطلب دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند.

ثبت‌نام ۸ داوطلب نمایندگی مجلس در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، کیومرث ایمن، دبیر ستاد انتخابات شهرستان قزوین گفت: همزمان با نخستین روز ثبت نام دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هشت نفر از داوطلبان در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کردند.
وی در ادامه افزود: از این تعداد هفت نفر با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین و یک نفر هم در محل وزارت کشور ثبت نام کرده است.
ایمن ادامه داد: شش نفر از ثبت نام کنندگان مرد و دو نفر دیگر هم زن هستند.
وی اظهار کرد: هفت نفر از افراد ثبت نام کننده دارای مدرک کارشناسی ارشد و معادل هستند و یک نفر مدرک دکتری دارد.
به گفته دبیر ستاد انتخابات شهرستان قزوین، چهار نفر از داوطلبانی که امروز در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز ثبت نام کرده‌اند در مقطع سنی 30 الی 45 سال، دو نفر در مقطع سنی 46 تا 55 سال و دو نفر هم در مقطع سنی 56 تا 75 سال هستند.
ثبت نام داوطلبان دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی همزمان با سراسر کشور از امروز(شنبه) در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز آغاز شد و تا جمعه چهارم دی ماه ادامه دارد.
داوطلبان برای ثبت نام در مهلت تعیین شده می توانند در ساعات اداری با در دست داشتن مدارک لازم به ستاد انتخابات شهرستان قزوین مراجعه کنند.
حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز هم اکنون دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است.
یاد آور می‍شود: همچنین طی سه روز گذشته تاکنون سه نفر از داوطلبان به منظور حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ثبت نام کرده‌اند.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
همچنین لازم به ذکر است در حوزه انتخابیه تاکستان تا به این لحظه ثبت نامی گزارش نشده است و در حوزه بوئین زهرا 4 نفر ثبت نام کرده‌اند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان