۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین پژوهشگران برتر موسسه رازی در هفته پژوهش تجلیل شدند
کد خبر: ۱۲۰۱۶۴ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۸ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

پژوهشگران برتر موسسه رازی در هفته پژوهش تجلیل شدند

آیین گرامیداشت هفته پژوهش در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی برگزار و از پژوهشگران و محققان برتر این موسسه در سال ۹۴ قدردانی و تجلیل شد.

پژوهشگران برتر موسسه رازی در هفته پژوهش تجلیل شدند

آیین گرامیداشت هفته پژوهش در موسسه تحقیقات واکسن و سرم‌سازی رازی برگزار و از پژوهشگران و محققان برتر این موسسه در سال 94 قدردانی و تجلیل شد.

به گزارش سرویس پژوهشی صبح قزوین ، در مراسم گرامیداشت هفته پژوهش در موسسه رازی که با حضور دکتر حمید کهرام، رئیس موسسه برگزار شد، پژوهشگران برتر این موسسه در بخش‌های مختلف معرفی شدند و از آنها تجلیل و قدردانی شد.

در این مراسم، پیش از معرفی پژوهشگران برتر، سه تن از پژوهشگران و پیشکسوتان این موسسه که در ارزیابی‌های خارج از موسسه به عنوان پژوهشگر برتر برگزیده شده بودند، معرفی شدند.

دکتر عباس شفیعی و دکتر سید علی پوربخش هر دو از سوی سازمان تحقیقات، آموزش و ترویج کشاورزی به ترتیب به عنوان پیشکسوت برتر و پژوهشگر برتر در سال 94 و دکتر ذوالفقاریان به عنوان پژوهشگر برتر با رویکرد سلامت در سال 94 از سوی دانشگاه علوم پزشکی البرز معرفی و تجلیل شدند.

در ادامه این مراسم، اسامی برگزیدگان هفته پژوهش سال 1394 موسسه رازی در بخش‌های مختلف اعلام و از آنها قدردانی شد.

بر اساس این گزارش، دکتر طالب شوشتری به عنوان پیشکسوت نمونه سال موسسه رازی در سال 94 معرفی و تجلیل شد.

دکتر پژواک خاکی در حوزه تحقیقات دامپزشکی و دکتر شهلا شاهسوندی در حوزه تحقیق و توسعه به عنوان پژوهشگر برتر سال بر مبنای نمره ترفیع و دکتر سعید زیبایی به عنوان محقق برتر شعب معرفی شدند.

همچنین دکتر مجتبی علی ملایی (شعبه کرمان) و محمد سخاوتی به ترتیب به عنوان دکتری غیر هیات علمی برتر و کارشناس برتر سال 94 موسسه رازی معرفی شدند.

در بخش طرح پژوهشی برتر سال، دو طرح معرفی و از محققان این طرح‌ها تجلیل و قدردانی شد. در این بخش طرح پژوهشی «کلونینگ و بیان و بررسی ژن کلون شده HA03 به عنوان کاندیدای واکسن نوترکیب ضد کنه» در حوزه تحقیقات دامپزشکی توسط دکتر خسرو آقایی پور و «طراحی و ساخت آزمایشگاهی و نیمه صنعتی واکسن زنده برونشیت عفونی طیور سویه B.08IR/793» توسط دکتر شهین مسعودی در حوزه تحقیق و توسعه معرفی شد.

طرح «بررسی سرواپیدمیولوژیک ویروس زبان آبی در جمعیت نشخوارکنندگان اهلی ایران» توسط دکتر مهران بخشش در حوزه تحقیقات دامپزشکی و طرح «واکسن مقاوم به حرارت نیوکاسل» توسط دکتر محمد عبدالشاه در حوزه تحقیق و توسعه به عنوان دستاوردهای برتر موسسه رازی در سال 94 معرفی شدند.

در بخش مقالات برتر، مقاله دکتر امیر کفاشی بر اساس شاخص کمی ضریب تاثیر و مقاله دکتر علی اسحاقی بر اساس شاخص عددی اچ معرفی شد.

همچنین آزمایشگاه رفرانس تحقیقات عقرب (به مدیریت دکتر نویدپور) با توجه به تعداد مقالات چاپ شده، پروژه‌های خاتمه یافته ملی و منطقه‌ای، 10 پروژه در دست اجرا و گزارش دو گونه عقرب جدید و ثبت جهانی آن به آزمایشگاه تشخیصی طیور به مدیریت دکتر عبدالحمید شوشتری پور محمره برای فعالیت‌های انجام شده در خصوص تشخیص آنفلوآنزای طیور به عنوان آزمایشگاه‌های برتر معرفی شدند.

در پایان این مراسم از دکتر نادر مصوری برای فعالیت‌های شاخص علمی در حوزه تحقیقات دامپزشکی و همکاری در تشخیص بیماری سل و مشمشه در سراسر کشور قدردانی و تجلیل شد.

انتهای پیام

منبع: علمی و فناوری ایسنا

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان