۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین سید مرتضی حسینی، ابوالحسن شیرمحمدی و محمدرضا آرین نژاد اولین ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس
کد خبر: ۱۲۰۰۱۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در اولین روز ثبت نام در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی

سید مرتضی حسینی، ابوالحسن شیرمحمدی و محمدرضا آرین نژاد اولین ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس

سید مرتضی حسینی، ابوالحسن شیرمحمدی و محمدرضا آرین نژاد اولین کسانی بودند که با حضور در فرمانداری قزوین جهت شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

سید مرتضی حسینی، ابوالحسن شیرمحمدی و محمدرضا آرین نژاد اولین ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس

به گزارش خبرنگار سیاسی  صبح قزوین ، ثبت نام جهت شرکت در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی صبح امروز آغاز شد.
در ابتدای روز، راس ساعت 8:17 دقیقه صبح، سید مرتضی حسینی، نماینده مردم قزوین در نهمین دوره مجلس شورای اسلامی با حضور در فرمانداری قزوین جهت شرکت در دهمین دوره انتخابات مجلس ثبت نام کرد.

وی اولویت های حضور خود را برای شرکت در دوره دهم انتخابات مجلس در چهار مورد برشمرد و گفت: در این مقطع از زمان یک نماینده مجلس حفاظت از دستاوردهای انقلاب را جزء اولویت های اصلی خود بداند.
وی در ادامه افزود: ثمره خون شهیدان و ایثارگری های ملت ایران باید در نگاه عملگرایانه یک نماینده مجلس جایگاه ویژه ای داشته باشد.
این نماینده مجلس اذعان کرد: امروز ملت ایران از نظر اقتصادی با مشکلات عدیده ای دست و پنجه نرم می کنند مواردی چون تورم، گرانی، بیکاری و رکود در جامعه معضلات زیادی را ایجاد کرده است.
وی ادامه داد: قانونگذاری از اولویت های دیگری است که یک نماینده مجلس باید آن را مدنظر داشته باشد و نظارت بر اجرای قانون نیز باید مورد توجه قرار بگیرد.
حسینی ابراز کرد: استان قزوین پتانسیل های خوبی دارد که برای یک نماینده مجلس باید مدنظر باشد، مشکل آب را ما در طی مدت چهارسال گذشته پیگیری کرده ایم و به نتایج خوبی هم رسیده است.
وی افزود: موضوع صنعت و کشاورزی نیز باید در استان قزوین مورد توجه قرار بگیرد و ظرفیت های خوب آن اجرایی شود.
کاندیدای دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در پاسخ به اینکه اگر رای لازم را برای برای دوباره به مجلس نیاورد چه عکس العملی خواهد داشت گفت: نظر مردم ملاک اصلی برای ورود به مجلس است اگر رای نیاوردم تمکین میکنم.



دقایقی بعد از وی، ابوالحسن شیرمحمدی، که طی سالهای 82 تا 86  شهردار سابق الوند بوده و از مدیران سابق صدا و سیمای مرکز قزوین نیز می‌باشد در فرمانداری قزوین حضور یافته و رسما در انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی ثبت نام کرد.

وی انگیزه خود را از ثبت نام برای کاندیداتوری نمایندگی مجلس خدمت به مردم به خصوص قشر مستضعف جامعه عنوان کرد.


ادامه دارد....

دیدگاه ها

مسعود شابهرامی / ۳۰ آذر ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

شيرمحمدی باآمدن درعرصه انتخابات باب جدیدی در زمینه حضور افراد خدمتگزار به مردم محروم منطقه باز خواهد کرد. وی فردی لایق، وپر انرژی درمبارزه با فساد وبی عدالتی خواهد بود

احمد / ۰۱ دی ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۰

چرا دروغ نوشتید شیرمحمدی از ساعت هفت و سی و چهار دقیقه حاضر شده و ثبت نام کرد و با سوال از ستاد انتخابات قزوین این مهم روشن میشود و حسینی ساعت هشت و ده دقیقه آمد. چرا نوشتید حسینی اول آمد؟!!
اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان