۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین از تکاپوی گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات تا حواشی حضور دکتر عارف در قزوین
کد خبر: ۱۲۰۰۱۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۸ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

گنجینه‌ای از داغ‌ترین اخبار استان در هفته‌ای که گذشت؛

از تکاپوی گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات تا حواشی حضور دکتر عارف در قزوین

هفته گذشته استان قزوین دستخوش وقایع و اتفاقاتی قابل تامل بوده که به اختصار در گنجینه داغ‌ترین اخبار این هفته استان گردآوری شده است.

از تکاپوی گروه‌های سیاسی در آستانه انتخابات تا حواشی حضور دکتر عارف در قزوین
گنجینه صبح قزوین، مجموعه ای از اخبار هفته گذشته پایگاه خبری-تحلیلی صبح قزوین است که هر هفته روزهای شنبه تقدیم حضور می‌گردد.
با کلیک بر روی تیتر اخبار میتوانید خبر کامل را مطالعه کنید.



استکبار جهانی با محوریت آمریکا تحمل روشنگری‌های شیخ زکزاکی را نداشت/ وحدت بین حوزه و دانشگاه عامل حفظ امنیت ملی و پیشرفت کشور است

امام جمعه قزوین با بیان اینکه وحدت بین حوزه و دانشگاه عامل حفظ امنیت ملی و پیشرفت کشور است، گفت: امروز همان دستی که در کشورهای سوریه، عراق و یمن مسلمانان را به کشتن می‌دهد مردم نیجریه را هم به خاک و خون کشیده است.



ایجاد 200 فرصت شغلی در استان با راه‌اندازی کارگاه‌های تولیدی/ با قطع بیمه قالیبافان جذب کارآموز کاهش یافته است

معاون امور بازرگانی سازمان صنعت و معدن قزوین گفت: باتوجه به قطع شدن بیمه قالیبافان از مهرماه 93 جذب کارآموز از سوی کارگاهان از بین رفته و افراد کمتری به این رشته روی می‌آورند.



تکریم شخصیت‌های دینی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است

استاندار قزوین با اشاره به شخصیت والای آيت الله شيخ مجتبي قزويني، ابراز کرد: تکریم شخصیت‌های دینی راه مقابله با تهاجم فرهنگی است.



آرامیده های بی قرار و عملکرد شهرداری قزوین در آرامستان چوبیندر

شهرداری را که مدعی معماری اسلامی است از لابه لای برج‌های تجاری بجویید و بگوییدش، معماری اسلامی پیش کش!، نیم نگاهی به وضع اسف بار این مکان داشته باش. آرامستان چوبیندر را می گویم!.



افزایش 10 درصدی معدل کتبی بالای 17 دروس نهایی سال سوم

مدیر کل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: یکی از ملاک‌های اصلی بحث کیفیت آموزشی، دروس نهایی سال سوم است که در این زمینه می‌توان به افزایش 10 تا 12 درصدی معدل کتبی بالای 17 دانش‌آموزان استان اشاره کرد.



حزب موتلفه نامزد مستقلی برای انتخابات ندارد/ ترکیب مجلس آینده با اصولگرایان است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در قزوین گفت: حزب موتلفه نامزد مستقل برای انتخابات ندارد و برای موفقیت و پیروزی اصولگرایان از نامزدهای مدنظر خود نیز صرفنظر خواهیم کرد.



رقابت‌های چندجانبه کیک‌بوکسینگ برگزار می‌شود

رقابت‌های چندجانبه کیک‌بوکسینگ از 26 آذر ماه در قزوین برگزار می‌شود.



اصولگرایان استان از نشاط سیاسی برخوردارند/ همدلی و همزبانی این گروه در انتخابات آینده به نتیجه می‌رسد

نماینده مردم قزوین در مجلس گفت: اصولگرایان استان از نشاط سیاسی خوبی برخوردارند و همدل و همزبان حرکت می‌کنند و قطعا هم در انتخابات آینده به نتیجه خواهند رسید



تغییرات مدیریتی در استان نشانه احساس خطر از سوی اصلاح طلبان است

دبیر حزب موتلفه استان قزوین تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم می‌کند که استاندار یک استانی در 3 ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟



از کار رایگان تا عدم یکپارچگی، مشکلات راه مربیان قرآن

قرآن آموزی امری است که باید در جامعه اسلامی بسیار جدی گرفته شود اما در حال حاضر مشکلاتی بر سر راه مربیان قرآنی وجود دارد که روند رشد جامعه قرآنی را کند می‌کند.



قول مساعد برای اختصاص اعتبارات در حمایت از برنامه‌های فرهنگی بقاع متبرکه

فرماندار قزوین با اشاره به نقش اداره اوقاف در ترویج فعالیت‌های قرآنی و فعالیت های مذهبی، نسبت به اختصاص اعتبارات لازم در این زمینه و تقویت برنامه‌های فرهنگی در بقاع متبرکه قول مساعد داد.



برای کلمه "میر" دست زدند/توسری، سهم خانم‌های معترض

همایش اصلاح طلبان قزوین در سالن کوثر با حواشی متعددی برگزار شد.



اختراع من مشابه داخلی ندارد/ مسئولین از مخترعان جوان حمایت کنند

دانشجوی مخترع گفت: طرح من تاکنون مشابه داخلی نداشته و نمونه وارداتی آن نیز نه از نظر قیمت و نه از نظر کارکرد، قابل مقایسه با این طرح نبوده و این طرح قابلیت تدریس در دانشگاه ها را دارد.



اصلاحات، روند انتخابات سال 92 را برای اسفند 94 ادامه می‌دهد

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام در جمع اصلاح طلبان استان قزوین گفت: اصلاحات روند انتخابات سال 92 را برای اسفند 94 و انتخابات 96 ادامه می‌دهد.



از رونمایی عکس‌های سران فتنه تا ختم صلوات دکتر عارف برای پایان دعوای دانشجویان

تعدادی از دانشجویان دختر با بالا گرفتن عکس‌هایی از میرحسین موسوی و خاتمی شروع به سردادن شعار "میرحسین، یاحسین" کردند و شعار "مرگ بر فتنه گر" نیز در مقابله به آن پاسخ داده می‌شد.



جایگزینی آلوده‌های سیاسی و اخلاقی به جای نیروهای متدین خطرناک است

تغییرات مدیریتی شما شائبه دیکته کردن از سوی جریان تمامیت‌خواه را تقویت کرده است.



شرکت آبگینه آخرین نفس‌های خود را می‌کشد

شرکت آبگینه که از اوایل سال 93 دچار نوسانات جدی و مشکلات عدیده بود، اکنون به وضعیت قرمز رسیده است و آخرین نفس‌های خود را می‌کشد.



طرح پیمایش ملی خانوار در مورد شیوع مصرف مواد مخدر در قزوین اجرا شد

مدیرکل بهریستی استان قزوین گفت: طرح پیمایش ملی خانوار در مورد شیوع مصرف مواد مخدر و روانگردان‌ها همزمان با سراسر کشور در استان قزوین نیز اجرا شد.



کشتی گیر نام آشنا استان در اردوی تیم ملی

کادر فنی کشتی آزاد احسان لشگری را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.



90 درصد پوشاک در حوزه نساجی به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود/ مجلس
روی تخلفات دولت مماشات دارد

سخنگوی کمیسیون صنایع و معادن در مجلس با بیان اینکه در حوزه نساجی 90 درصد پوشاک به صورت قاچاق وارد کشور می‌شود، گفت: مجلس با نظارت ضعیف خود روی تخلفات دولت مماشات دارد.



گلها هم قاچاقی به دست ما می‌رسند

تقریبا 95 درصد گلها خارجی است که بیشتر از کشور چین و تایلند وارد می‌شود و اگر در فرودگاه مانع ورودشان شوند از مرزهای سلیمانیه و کشورهای عربی بصورت قاچاق وارد کشور می‌شود.



هیچ توجیهی برای نادیده‌گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد

فرماندار شهرستان البرز گفت: هیچ توجیهی برای نادیده گرفتن قوانین در برگزاری انتخابات وجود ندارد وایجاد شرایط لازم برای حضور حداکثری مردم در انتخابات نیازمند اعتماد سازی است.



یکه‌تازی شکاف فرهنگی در دیار مینودری

زمانی که فرهنگی متفاوت از فرهنگ اصیل یک کشور وارد آن می‌شود بر نوع پوشش، مدل رفتار و عملکرد و حتی تصورات سیاسی و فرهنگی و اجتماعی آن منطقه اثر می‌گذارند.



"انسان آرام‌پز"؛ دستپخت فرهنگ غرب

زاویه دیدم که مناسب‌تر شد احساس کردم خون در رگ‌هایم خشک شده؛ پسری بیست واندی ساله به فاصله نیم متر از شیشه آرایشگاه مردانه روی صندلی نشسته بود و آرایشگر برایش بَند می‌انداخت؛ دقیقا با یک مصداق عینی و ملموس از" قورباغه آرام‌پز" روبرو شده بودم...



فرصت پختگی یا تهدید تباهی ارمغان زندگی دانشجویی

حضور در شهری غریب و پر بودن ظرفیت خوابگاه، بسیاری از دانشجویان جدیدالورود را مجبور می‌سازد تا با پخش آگهی در فضای دانشگاه به دنبال هم اتاقی باشند و اینجاست که داشتن یک همراه خوب، چندان هم اختیاری نیست.

انتهای پیام/9003

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان