۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات علیه کشتار شیعیان تامل برانگیز است/کاندیداهای انتخابات از هزینه های بی مورد در تبلیغات پرهیز کنند
کد خبر: ۱۱۹۷۹۳ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۷ ساعت: ۱۸:۵۲ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه تاکستان:

سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات علیه کشتار شیعیان تامل برانگیز است/کاندیداهای انتخابات از هزینه های بی مورد در تبلیغات پرهیز کنند

امام جمعه شهرستان تاکستان ضمن محکومیت کشتار شیعیان در نیجریه با اشاره به برگزاری انتخابات سالم در خطلاب به کاندیداهای انتخابات گفت:کاندیدا در تبلیغات خود از هزینه های بی مورد پرهیز کنند.

سکوت جوامع بشری در مقابل جنایات علیه کشتار شیعیان تامل برانگیز است/کاندیداهای انتخابات از هزینه های بی مورد در تبلیغات پرهیز کنند
به گزارش صبح قزوین ، آیت الله اسلامی امام جمعه شهرستان تاکستان در خطبه های این هفته نماز جمعه ضمن محکومیت کشتار شیعیان در نیجریه، سکومت جوامع بشری در مقابل جنایات تروریست را تامل برانگیز دانست وعنوان کرد: تجاوز به 500 نفر شیعیان در نیجریه ثابت کرد که حقوق بشر دست پرورده خود آمریکاست.
آیت الله اسلامی با بیان اینکه هدف دشمن از اقداماتی مانند کشتار مسلمانان در نیجریه از بین بردن روحانیت و اسلام است تصریح کرد: حامیان اصلی تروریست باید پاسخگوی کشتار مردم بی گناه در سراسر دنیا باشند.
نماینده مردم استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: کشورهای غربی که ادعای دایه مهربان تر از مادر بودند و ادعای حقوق بشری در تمام دنیا دارند با کشتار مردم مسلمان و بی گناه نیجریه ثابت کرد که حقوق بشر آنها هم دست پروده خود آمریکاست و ادعای بیش نیست.
وی با بیان اینکه هدف تمامی مسئولین در انتخابات پیش رو حضور حداکثری مردم در صحنه انتخابات باشد عنوان کرد:کاندیدا در تبلیغات خود از هزینه های بی مورد پرهیز کنند.
و خطبه های نماز جمعه این هفته مهمانان ویژه ای هم داشت که دختران پایه سوم ابتدایی و پسران پایه نهم به شکرانه رسیدن به سن تکلیف در نماز جمعه شهرستان حضور داشتند و انتخاب مراجع تقلید خود را جشن گرفتند.
لازم به ذکر است: طرح همایش طرح تقلید و مرجع‌ شناسی هم‌ زمان با سراسر استان قزوین امروز پیش از خطبه‌ های نماز جمعه شهرتاکستان نیز برگزار شد.
انتهای متن

منبع: تاک پرس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان