۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین سومین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شد
کد خبر: ۱۱۹۷۹۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در دومین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری؛

سومین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شد

داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری درحوزه انتخابیه استان قزوین به سه نفر رسید.

سومین داوطلب انتخابات مجلس خبرگان رهبری مشخص شد
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، سیدعلی موسوی، فرماندار حوزه انتخابیه مرکز استان قزوین در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت: در دومین روز از فرصت تعیین شده ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس خبرگان رهبری، حجت الاسلام مجید تلخابی صبح امروز(جمعه) با مراجعه به فرمانداری قزوین ثبت نام کرد.

وی افزود: این داوطلب 34 ساله از استادان حوزه علمیه قم است که برای حضور در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان قزوین داوطلب شده است.

فرماندار قزوین ادامه داد: در روز نخست ثبت نام هم آیت الله علی تاکندی و آیت الله علی اسلامی با حضور در ستاد انتخابات شهرستان قزوین ثبت نام کردند.

در حال حاضر آیت الله هادی باریک بین و آیت الله علی اسلامی نمایندگان مردم استان در مجلس خبرگان رهبری هستند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری همزمان با دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.

فرماندار قزوین همچنین در بخش دیگری از سخنانش از آغاز ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی از فردا بیست و هشتم آذرماه در این شهرستان خبر داد و گفت: مهلت ثبت نام داوطلبان انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی از فردا به مدت یک هفته ادامه دارد.

موسوی گفت: کار ثبت نام داوطلبان انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز از ساعت هشت صبح الی 16 بعد از ظهر انجام می شود.

وی تصریح کرد: داوطلبان می‌توانند به منظور اعلام داوطلبی خود و ثبت نام با همراه داشتن مدارک مورد نیاز در مهلت تعیین شده به ستاد انتخابات شهرستان قزوین مراجعه کنند.

حوزه انتخابیه قزوین، آبیک و البرز در استان قزوین دارای دو نماینده در مجلس شورای اسلامی است.

انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان