۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین افتخار می‌کنیم مقتدای ما امام خمینی و امام خامنه‌ای هستند/ مردم نیجریه به واسطه عقیده خود کشته می‌شوند
کد خبر: ۱۱۹۷۹۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دانشجوی نیجریه‌ای دانشگاه بین المللی امام خمینی قزوین:

افتخار می‌کنیم مقتدای ما امام خمینی و امام خامنه‌ای هستند/ مردم نیجریه به واسطه عقیده خود کشته می‌شوند

دانشجوی نیجریه‌ای پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر قزوین گفت: مردم نیجریه به واسطه عقیده خود کشته می‌شوند و حکومت نیجریه به دلیل وابستگی و ترس از آمریکا با ظلم به مردم آنها را به شهادت می‌رساند.

افتخار می‌کنیم مقتدای ما امام خمینی و امام خامنه‌ای هستند/ مردم نیجریه به واسطه عقیده خود کشته می‌شوند
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، ناصر سلیمان دانشجوی نیجریه‌ای دانشگاه بین المللی امام خمینی(ره) قزوین پیش از خطبه‌های نمازجمعه امروز شهر قزوین اظهار کرد: ایران اسلامی به رهبری امام خمینی(ره) ملت و شهدایی را تربیت کرد که پشتیبان مستضعفان دنیا هستند.

وی در ادامه افزود: مردم مسلمان نیجریه نیز به تأسی از مردم انقلابی ایران پشتیبان آیت الله خامنه‌ای و شیخ ابراهیم زکزاکی هستند و ما با معرفت نسبت به راه و آرمان‌های امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای مسیر مبارزه را ادامه می‌دهیم.

این دانشجوی نیجریه‌ای گفت: پیروزی انقلاب اسلامی نعمت بزرگی بود که همه ما باید شاکر آن باشیم و ما به وجود امام خمینی(ره) و امام خامنه‌ای افتخار می‌کنیم.

وی با بیان اینکه شیعیان کشور نیجریه به دنبال دستیابی به اهداف انقلاب خود هستند، اذعان کرد: رهبر ما شیخ زکزاکی ادامه دهنده راه و آرمان‌های امام خمینی(ره) است نباید با نام بنیانگذار انقلاب ایران بازی کرد.

سلیمان با بیان اینکه راه امام خمینی(ره) همیشه زنده است، تصریح کرد: مردم نیجریه به واسطه عقیده خود کشته می‌شوند و حکومت نیجریه به دلیل وابستگی و ترس از آمریکا با ظلم به مردم آنها را به شهادت می‌رساند.

وی عنوان کرد: شیخ ابراهیم زکزاکی از کسی جز خدا نمی‌ترسد و ما افتخار می‌کنیم که مقتدای امام خمینی و امام خامنه‌ای هستیم زیرا این رهبران بزرگوار پیرو و ادامه دهنده راه امام حسین(ع) هستند و ذلت را قبول نمی‌کنند.

این دانشجوی نیجریه‌ای تاکید کرد: انقلاب اسلامی یعنی آزادی و زندگی با آزادگی که دشمنان اسلام این موضوع را تحمل نمی‌کنند زیرا آنها پیشرفت ما را نمی‌خواهند.

وی گفت: اگر ما مسلمانان تروریست هستیم پس آمریکا و اسرائیل با این جنایت‌های خود چه نامی باید داشته باشند؟

سلیمان با بیان اینکه تکیه ما به خدا و قرآن و پیامبر(ص) است، بیان کرد: ایستادگی ملت ایران و خون شهدا زمینه ساز امنیت امروز شماست و مسلمانان نیجریه هم با الگوگیری از شما با مقاومت این راه را تا دستیابی به پیروزی ادامه می‌دهند.

وی در پایان اذعان کرد: هم اکنون دشمنان اسلام با هدف نابودی مقاومت باهم متحد شده‎اند
اما حتی اگر ما را هم بکشند از زیر پرچم قرآن خارج نمی‎شویم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان