۱۱/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۱ شنبه

صبح قزوین مسئولین سعی کنند خط فکری سیاسی را در خدمت رسانی به مردم دخالت ندهند/وحشی‌ گری عوامل تکفیری و سلفی و وهابی در نیجیریه را به شدت محکوم می‌ کنیم
کد خبر: ۱۱۹۷۳۲ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۷ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

امام جمعه آبیک:

مسئولین سعی کنند خط فکری سیاسی را در خدمت رسانی به مردم دخالت ندهند/وحشی‌ گری عوامل تکفیری و سلفی و وهابی در نیجیریه را به شدت محکوم می‌ کنیم

امام جمعه آبیک با اشاره به این که، مسئولین از جمله فرماندار آبیک خط سیاسی را در کارها برای مردم دخالت ندهند، گفت: کاربرای رضای خداانجام دهند؛ رضایت عامه مردم را بدست آورند که اگر چنین باشد ما نیز در کنار ایشان خواهیم بود.

مسئولین سعی کنند خط فکری سیاسی را در خدمت رسانی به مردم دخالت ندهند/وحشی‌ گری عوامل تکفیری و سلفی و وهابی در نیجیریه را به شدت محکوم می‌ کنیم
به گزارش صبح قزوین ، حجت الاسلام سید ابوتراب موسوی امام جمعه آبیک در خطبه های نماز عبادی سیاسی این هفته شهر آبیک که در مسجد ولی عصر(عج) این شهر برگزار شد، ضمن محکوم کردن جنایات دولت نیجریه در کشتار شیعیان گفت: این ها از دامان اسرائیل و آمریکای جنایتکار منشأ می گیرد.
وی به کشتار شیعیان در کشورهای لبنان، پاکستان، نیجریه، جمـهوری آذربایجان، عراق و یمن در ایام عزاداری اشاره کرد و ادامه داد: این جنایات بخشی از توطئه‌ های مشترک مثلث شوم عربستان، اسرائیل و آمریکا می‌ باشند که علیه وحدت جهان اسلام طراحی کرده‌ اند.
امام جمعه آبیک، افزود: اخیرا ارتش جنایتکار نیجریه به مراسم عزاداری شیعیان حمله کردند و بیش از ۱۰۰۰ نفر شهید و مجروح شدند و شیخ زکزاکی رهبر جنبش اسلامی نیجریه را دستگیر می‌ کنند ما در عین حال که این وحشی‌ گری عوامل تکفیری و سلفی و وهابی را به شدت محکوم می‌ کنیم، از مجامع بین المللی و حقوقی نیز می‌خواهیم که با تشکیل یک کمیته‌ ی حقیقت یاب این امر مهم را پیگیری کنند.
حجت الاسلام موسوی به موضوع شیعه هراسی در جهان اشاره کرد و گفت: دشمنان اسلام با اقداماتی نظیر، مطرح کردن موضوع هلال شیعی توسط آمریکا، طراحی موضوع خاورمیانه بزرگ از سوی آمریکا، طرح خائنانه تقسیم کردن عراق به سه بخش، راه‌اندازی ۱۰۰ شبکه ماهواره‌ ای علیه شیعه در عربستان، راه‌اندازی و حمایت از جریان تکفیر در تمامی کشورهای اسلامی، دامن زدن به اختلافات میان پیروان مذاهب مختلف اسلامی و قتل عام شیعیان در نوع کشورهای اسلامی توسط وهابیان تکفیری از جمله اقدامات صورت گرفته توسط دشمنان در طول سال‌ ها بوده است.
خطیب نماز جمعه شهر آبیک، مهم‌ ترین هدف آمریکا، رژیم صهیونیستی از این همـه توطئه خائنانه و جنایات را جلوگیری از گسترش قدرت منطقه‌ ای و بین‌ المللی جمهوری اسلامی ایران از طریق ایجاد هراس در کشـورهای منطقـه عنوان کرد و گفت: امروز در نیجریه به برکت انقلاب اسلامی ایران بیش از ۱۰ میلیون شیعه وجود دارد، اسرائیل و آل سعود از این گسترش فرهنگ انقلاب اسلامی هراس دارند.
وی به سالروز شهادت دکتر مفتح که به وحدت حوزه و دانشگاه نام گذاری شده است، با اشاره به وحدت بین حوزه و دانشگاه که یکی از اندیشه‌ های امام خمینی(ره) بود، افزود: روز ۲۷ آذر ماه مصادف است با سالروز شهادت آیت‌ الله دکتر مفتح به نام روز وحدت حوزه و دانشگاه نامگذاری شده است.
حجت الاسلام موسوی ادامه داد: البته اگر ما بخواهیم به تاریخچه وحدت حوزه و دانشگاه بنگریم، باید این موضوع را از زمان حضرت امام به حق ناطق، جعفر بن محمد الصادق بررسی کنیم چون آن حضرت در آن برهه از زمان دانشگاهی را پایه‌گذاری کردند که در آن دانشگاه شاگردانی به مانند جابر بن حیان که به پدر علم شیمی معروف است، تربیت کردند.
امام جمعه شهر آبیک، با تسلیت شهادت امام حسن عسکری (ع)، ائمه اطهار (ع) را پایه‌گذار قوانین جامعه الگو برای جهان اسلام عنوان کرد و گفت: هیچ‌گاه شخصیت ائمه اجازه سکوت در برابر ظلم را نمی‌ داد و همیشه بر سر مستکبران و زورگویان فریاد می‌ زدند و در جامعه آن ها ارزش‌ های اسلام حاکمیت دارد.
حجت الاسلام موسوی در پایان با اشاره به این که ما شنیده ها را پیرامون فرماندار جدید کنار می گذاریم و به دیده ها چشم می دوزیم، و نیز با اشاره به این که، مسئولین از جمله فرماندار آبیک خط سیاسی را در کارها برای مردم دخالت ندهند، گفت: کاربرای رضای خدا انجام دهند؛ رضایت عامه مردم را بدست آورند که اگر چنین باشد ما نیز در کنار ایشان خواهیم بود.
انتهای پیام/

منبع: نگاه آبیک

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان