۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین حضرات آیات اسلامی و محمدی تاکندی ثبت نام کردند
کد خبر: ۱۱۹۴۱۵ نویسنده: موسوی موینی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری؛

حضرات آیات اسلامی و محمدی تاکندی ثبت نام کردند

در اولین روز ثبت نام انتخابات مجلس خبرگان رهبری حضرات آیات اسلامی و محمدی تاکندی ثبت نام کردند.

حضرات آیات اسلامی و محمدی تاکندی ثبت نام کردند
سید علی موسوی موینی، فرماندار قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، درباره شروع ثبت نام نامزدهای انتخابات خبرگان رهبری اظهار کرد: ثبت نام از داوطلبان انتخابات خبرگان رهبری از روز 26 آذرماه(امروز) شروع شده است و این ثبت نام تا روز 2 دی ماه ادامه خواهد داشت.
وی در ادامه افزود: با توجه به اینکه فرمانداری حوزه شهرستان قزوین در استان به عنوان مرکز ثبت نام داوطلبان پنجمین دوره خبرگان رهبری در نظر گرفته شده است، تا به امروز(پنج شنبه) 2 نفر ثبت نام کرده‌اند.
فرماندار قزوین از ثبت نام آیت الله تاکندی و آیت الله اسلامی برای نمایندگی مجلس خبرگان رهبری خبرداد و بیان کرد: ساعت شروع ثبت نام از نامزدهای انتخابات از اولین ساعات شروع کار اداری تا ساعت 16 بعدازظهر در طی مدت این 7 روز ادامه خواهد داشت.
وی عنوان کرد: ثبت نام از داوطلبان نمایندگی مجلس شورای اسلامی نیز از روز شنبه(28 آذرماه) شروع می‌شود و به مدت 6 روز کاری یعنی تا سوم دی ماه ادامه خواهد داشت.
موسوی در پایان گفت: برای نمایندگی مجلس سه حوزه انتخابیه تاکستان، بوئین زهرا و قزوین، آبیک و البرز در نظر گرفته شده است که داوطلبان باید از روز شنبه به این حوزه‌ها مراجعه کنند.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان