۱۸/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۰۹ پنجشنبه

صبح قزوین اسامی اعضای هیات اجرایی انتخابات قزوین اعلام شد
کد خبر: ۱۱۹۲۷۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۶ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

انتخابات خبرگان

اسامی اعضای هیات اجرایی انتخابات قزوین اعلام شد

در جلسه‌ای که صبح چهارشنبه با حضور اعضای هیئت اداری و هیئت نظارت انتخابات در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، معتمدین اصلی و علی‌البدل هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان قزوین انتخاب شدند.

اسامی اعضای هیات اجرایی انتخابات قزوین اعلام شد
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین، سید علی موسوی فرماندار قزوین در این مراسم با ارائه گزارشی از مراحل انتخاب معتمدین هیئت اجرایی انتخابات گفت: پس از معرفی افراد پیشنهادی به هیئت نظارت شهرستان قزوین، تعداد ۲۴ نفر از سوی این هیئت مورد تائید قرار گرفت که بر اساس قانون افرادی که موفق به کسب اکثریت نسبی آرا شده‌ و وظیفه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز به عهده‌دارند.

رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین افزود: مراجعه به آرای عمومی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از ویژگی‌های مهم و بارزی است که با پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان محقق شده است و همه باید قدردان این دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی باشیم.

حجت‌الاسلام قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین هم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر حق‌الناس دانستن روی مردم اظهار کرد: عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات وظیفه‌ دارند تمام توان خود را در جهت پاسداری و امانت‌داری رأی مردم بکار گیرند تا شاهد برگزاری انتخاباتی بانشاط و باشکوه با حضور حداکثری ملت در این عرصه مهم سرنوشت‌ساز باشیم.

در ادامه محمدحسن باریک‌بین، حکمت الله داودی، ابراهیم مشیری، سید یوسف جبار زاده، هادی تبسمی، غلامرضا هما فر، محمدعلی زاده، محمد ترینیا با کسب اکثریت نسبی آرا به‌عنوان اعضا اصلی هیئت اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.

همچنین محمد اخلاقی، محمدحسین گروسی، رضا شالی، علی زمانی و محمدصادق بابایی به‌عنوان اعضاء علی‌البدل انتخاب شدند.

پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفندماه برگزار می شود.

انتهای پیام/7008

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان