۰۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۲/۱۲/۲۹ سه شنبه

صبح قزوین انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان
کد خبر: ۱۱۹۰۴۱ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

در فرمانداری صورت گرفت

انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان

معتمدین اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان قزوین انتخاب شدند.

انتخاب معتمدین اصلی و علی‌البدل هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان
به گزارش سرویس سیاسی صبح قزوین ، در جلسه‌ای که با حضور اعضای هیات اداری و هیات نظارت انتخابات در سالن جلسات فرمانداری قزوین برگزار شد، آقایان محمد حسن باریک بین، حکمت الله داودی، ابراهیم مشیری ، سید یوسف جبارزاده ، هادی تبسمی، غلامرضا همافر، محمد محمد علی زاده، محمد ترینیا با کسب اکثریت نسبی آرا به عنوان اعضای اصلی هیات اجرایی مرکز حوزه انتخابیه استان در پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری انتخاب شدند.
همچنین آقایان محمد اخلاقی، محمد حسین گروسی ، رضا شالی ، علی زمانی و محمد صادق بابایی به عنوان اعضای علی البدل انتخاب شدند.
سیدعلی موسوی فرماندار قزوین با ارائه گزارشی از مراحل انتخاب معتمدین هیات اجرایی انتخابات گفت: پس از معرفی افراد پیشنهادی به هیات نظارت شهرستان قزوین، تعداد 24 نفر از سوی این هیات مورد تائید قرار گرفت که براساس قانون افرادی که موفق به کسب اکثریت نسبی آرا شده‌اند وظیفه برگزاری دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی را نیز به عهده دارند.
رئیس ستاد انتخابات شهرستان قزوین در ادامه افزود: مراجعه به آرای عمومی و نقش مردم در تعیین سرنوشت خود یکی از ویژگی‌های مهم و بارزی است که با پیروزی انقلاب اسلامی در کشورمان محقق شده و همه باید قدردان این دستاورد مهم نظام جمهوری اسلامی باشیم.
حجت الاسلام قابل رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان در استان قزوین هم با اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری مبنی بر" حق الناس دانستن رای مردم " اظهار داشت: عوامل اجرایی و نظارتی برگزاری انتخابات وظیفه دارند تمام توان خود را در جهت پاسداری و امانتداری رای مردم بکار گیرند تا شاهد برگزاری انتخاباتی با نشاط و باشکوه با حضور حداکثری ملت در این عرصه مهم سرنوشت ساز باشیم.
پنجمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری و دهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی هفتم اسفند ماه امسال برگزار می‌شود.
انتهای پیام/2002

منبع: روابط عمومی فرمانداری قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان