۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین حزب موتلفه نامزد مستقلی برای انتخابات ندارد/ ترکیب مجلس آینده با اصولگرایان است
کد خبر: ۱۱۸۹۴۸ نویسنده: امیری تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی با حضور در قزوین:

حزب موتلفه نامزد مستقلی برای انتخابات ندارد/ ترکیب مجلس آینده با اصولگرایان است

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در قزوین گفت: حزب موتلفه نامزد مستقل برای انتخابات ندارد و برای موفقیت و پیروزی اصولگرایان از نامزدهای مدنظر خود نیز صرفنظر خواهیم کرد.

حزب موتلفه نامزد مستقلی برای انتخابات ندارد/ ترکیب مجلس آینده با اصولگرایان است
به گزارش خبرنگار سیاسی صبح قزوین ، نشست خبری حزب موتلفه اسلامی با حضور محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی عصر روز گذشته(سه شنبه) در دفتر این حزب در قزوین برگزار شد.
محمدنبی حبیبی، دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هدف از حضور خود در استان‌های مختلف و دیدار با مسئولان و مردم را تلاش برای اجماع اصولگرایان عنوان کرد و گفت: از 2 سال گذشته با رایزنی‌های صورت گرفته توانستیم با جبهه ایثارگران و پایداری که از رقبای ما بودند به ائتلاف برسیم.
وی ایجاد وحدت بین همه جریان‌های اصولگرایی را یک هدف مهم دانست و افزود: هم اکنون نمی‌توان ادعای تشکیل یک ائتلاف بزرگ را داشت اما هدف ما این است که هیچ اصولگرایی از داخل دایره ائتلاف بیرون قرار نگیرد.
این فعال سیاسی ادامه داد: ائتلاف اصولگرایان با محوریت روحانیت باید به حدی دارای اقتدار باشد که همه اصولگرایان به آن پیوند بخورند، این موضوع در عین سختی امری شدنی است و انجام آن را بعید نمی‌دانم.
وی با بیان اینکه پیش بینی‌های ما درباره انتخابات سال جاری در حال محقق شدن است، ابراز کرد: حزب موتلفه نامزد مستقل برای انتخابات ندارد و برای موفقیت و پیروزی اصولگرایان از نامزدهای مدنظر خود نیز صرفنظر خواهیم کرد.
حبیبی تاکید کرد: حزب موتلفه مصلحت اصولگرایان را به مصلحت حزب ترجیح می‌دهد و در صورت لزوم نامزد خود را به نفع ائتلاف اصولگرایان کنار می‌گذارد.
وی عنوان کرد: ما معتقدیم بدون ائتلاف اصولگرایان شکست آنها دور از انتظار نخواهد بود برای همین هدفمان جلوگیری از تعدد نامزدهای اصولگرا در شعبات مختلف اخذ رأی است و در یک سال اخیر با برگزاری بیش از 60 جلسه با جمعیت ایثارگران و جبهه پایداری در حال برنامه‌ریزی هستیم.

در انتخابات خبرگان رهبری از فهرست جامعتین حمایت می‌کنیم

دبیرکل حزب موتلفه اسلامی هدف اصلی حضور اصولگرایان در انتخابات را تاثیرگذاری بر وضعیت کشور دانست و گفت: هم‌اکنون با تشکیل شورای هماهنگی اصولگرایان در استان‌ها به دنبال وحدت بیشتری هستیم و با اطلاعاتی که کسب کردهام به شکل گیری ائتلاف اصولگرایان بسیار خوش بین هستم.
وی عنوان کرد: اصولگرایان پس از انخابات ریاست جمهوری در سال 92 به این نتیجه رسیدند که باید با کنار گذاشتن اختلاف سلیقه‌ها زمینه پیروزی این جریان را فراهم کنند.
حبیبی بیان کرد: مصلحت کشور در انتخابات مختلف حضور احزاب مقتدر و پایدار است که با یکدیگر رقابت سالم داشته باشند و مسئولیت‌ها را در کشور برعهده بگیرند، یعنی این حزب مقتدر با یک برنامه اصولی و مبانی متقنی مدیران کارسازایی شده برای اداره کشور پرورش دهد.
وی در ادامه افزود: هم اکنون احزاب مقتدر که مستقل از یکدیگر عمل کنند در کشور وجود ندارد البته جریان اصولگرا و اصلاح طلب مستقل از یکدیگر عمل می‌کنند.
این فعال سیاسی در باره نظارت بر انتخابات اذعان کرد: معتقدم مدیران اجرایی یا نظارت بر انتخابات آن چنان قدرتمند نیستند که دست در صندوق رای برده و سرنوشت انتخابات را تغییر دهند این موضوع هم در دوره اصلاحات هم در دوره اصولگراها امکانپذیر نیست.
وی با بیان اینکه در انتخابات خبرگان رهبری از فهرست جامعتین حمایت می‌کنیم، یادآور شد: از یک سال گذشته با برگزاری جلسات مختلف پیشرفت‌های خوبی برای ائتلاف صورت گرفته است و طی 2 هفته آینده نتیجه این ائتلاف مشخص می‌شود.
دبیرکل حزب موتلفه اسلامی در پایان گفت: امیدواری ما به اتحاد اصولگرایان نسبت به گذشته چندبرابر شده است و بسیار امیدوارم ائتلاف اصولگرایان با محوریت روحانیت شکل بگیرد و معتقدم ترکیب مجلس آینده با اصولگرایان است.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان