۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین مطرح کردن بحث مدرک تحصیلی من بی‌اخلاقی است/فرد توانمندتری به میان بیاید، انصراف می‌دهم
کد خبر: ۱۱۸۸۵۸ نویسنده: mamiri تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۰:۰ ↗ لینک کوتاه

مطرح کردن بحث مدرک تحصیلی من بی‌اخلاقی است/فرد توانمندتری به میان بیاید، انصراف می‌دهم

داور ملی بوکس اصفهان گفت: مطرح ‌شدن بحث مدرک تحصیلی من بی‌اخلاقی برخی از افراد است و من هیچ مشکلی برای شرکت در انتخابات هیئت بوکس استان ندارم.

مطرح کردن بحث مدرک تحصیلی من بی‌اخلاقی است/فرد توانمندتری به میان بیاید، انصراف می‌دهم

محمد غزنوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار صبح قزوین در اصفهان با اشاره به شائبه مشکل مدرک تحصیلی وی برای شرکت در مجمع انتخاباتی هیئت بوکس استان اظهار کرد: من دارای مدرک تحصیلی فوق‌دیپلم بوده و دانشجوی رشته کارشناسی هستم اما برخی از افراد برای من، شایعه‌سازی کرده‌اند.

وی با اشاره به سرپرستی کوتاه‌مدتش در هیئت بوکس استان اصفهان افزود: فدراسیون در اردیبهشت‌ماه سال جاری حکم سرپرستی مرا صادر کرد اما پیشنهاد مدیرکل ورزش و جوانان استان اصفهان بود که به دلیل اینکه من قرار است کاندیدای هیئت شوم، فرد دیگری سرپرستی هیئت را بر عهده بگیرد.

داور ملی بوکس اصفهان با بیان اینکه امیدوارم شایسته‌سالاری در بوکس اصفهان حاکم شود، یادآور شد: من برای خدمت به بوکس اصفهان داوطلب شده‌ام اما اگر احساس کنم، فرد دیگری می‌تواند حتی ده درصد بهتر از من عمل کند، به نفع وی کنار خواهم کشید.

وی با اشاره به شرایط فعلی بوکس استان اصفهان تأکید کرد: در مسابقات قهرمانی کشور که اخیراً برگزار شده است، تیم این استان به مقام بیست‌ویکمی دست پیدا کرد که نتیجه ضعیفی محسوب می‌شود و برای ورزش استان قابل‌قبول نیست.

غزنوی ادامه داد: بوکس اصفهان از پتانسیل خوبی برخوردار است اما سال‌هاست که استان اصفهان نماینده‌ای در تیم ملی ندارد که این وضعیت شایسته نیست.

کاندیدای هیئت بوکس استان اصفهان با ابراز بی‌اطلاعی از زمان برگزاری مجمع انتخاباتی این هیئت تصریح کرد: سرپرست فعلی هیئت تصمیم به حمایت از یک کاندیدا گرفته است اما امیدوارم انتخابات سالم و بااخلاقی را پیش رو داشته باشیم و اتفاقی که به سود بوکس استان است، رقم بخورد.

انتهای پیام/63006/ذ20/د1000

http://fna.ir/W3F3O4

منبع: ورزشی فارس

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان