۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین توجه به نهاد خانواده از برنامه‌های اصلی مدیریت جدید حوزه است
کد خبر: ۱۱۸۸۲۹ نویسنده: حجت الاسلام عباسی تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

رئیس حوزه علمیه قزوین:

توجه به نهاد خانواده از برنامه‌های اصلی مدیریت جدید حوزه است

رئیس حوزه علمیه قزوین گفت: خانواده‌های حوزه علمیه بخشی از موجودیت خود حوزه علمیه هستند که با مشورت و جلساتی که با مدیران و اساتید حوزه خواهیم داشت به این موضوع جدی‌تر می‌پردازیم.

توجه به نهاد خانواده از برنامه‌های اصلی مدیریت جدید حوزه است
حجت الاسلام علی عباسی، مدیر حوزه علمیه قزوین در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، با بیان اینکه نقش تاثیرگذار مدارس حوزوی در جامعه اظهار کرد: امروز خدمت اصلی به طلاب مدارس علمیه و خانواده آنها از برنامه‌های اصلی ما در حوزه علمیه قزوین است.
وی در ادامه افزود: خانواده‌های حوزه علمیه بخشی از موجودیت خود حوزه علمیه هستند که با مشورت و جلساتی که با مدیران و اساتید حوزه خواهیم داشت به این موضوع جدی‌تر می‌پردازیم.
استاد حوزه علمیه قزوین اذعان کرد: امروز حوزه علمیه قزوین یکی از حوزه‌های تاثیرگذار و با قدمتی طولانی است که توانسته اساتید، مجتهدین، قضات و مدیران شایسته‌ای را پرورش دهد.
وی تاکید کرد: حوزه علمیه قزوین در دفاع از نظام مقدس جمهوری اسلامی و ولایت و شهدا همیشه در همه عرصه‎ها حضوری موثر داشته که جای شکرگذاری است.
مدیر حوزه علمیه قزوین ادامه داد: هدف اصلی ما در حوزه‌های علمیه استان عمل به بخشنامه‌های صادر شده از قم است همچنین با خلق ابتکاراتی برای ارتقای سطح کیفی و کمی طلاب بتوانیم الگوی مناسبی برای دیگر استان‌ها شویم.
وی تصریح کرد: با تشکیل مجمع خیرین می‌توان به رشد و تعالی مدارس حوزه علمیه کمک کرد و زمینه ساز انتقال بیشتر مبانی دینی به جامعه شد.
عباسی ارتباط بین مردم و روحانیت را مهم دانست و گفت: باید مدارس علمیه قزوین و همچنین ارتباط روحانیت و طلاب با آحاد جامعه به خصوص نسل نوجوان و جوان بیشتر شود تا مانع نفوذ فرهنگی شود.
وی در پایان ابراز کرد: برنامه‌ریزی‌های مهمی برای ارتقای سطح حوزه‌های علمیه استان در نظرگرفته شده است که امیدواریم با همراهی و همدلی همه اساتید و طلاب مدارس استان این موارد را برای ارتقای سطح علمی حوزه‌ها اجرایی کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان