۱۹/رمضان/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۱۰ جمعه

صبح قزوین تغییرات مدیریتی در استان نشانه احساس خطر از سوی اصلاح طلبان است
کد خبر: ۱۱۸۸۱۶ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۵ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

دبیر حزب موتلفه استان قزوین:

تغییرات مدیریتی در استان نشانه احساس خطر از سوی اصلاح طلبان است

دبیر حزب موتلفه استان قزوین تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم می‌کند که استاندار یک استانی در ۳ ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟

تغییرات مدیریتی در استان نشانه احساس خطر از سوی اصلاح طلبان است
به گزارش خبرنگار سیاسی   صبح قزوین ، محمدحسین شفیعی‌ها، دبیر حزب موتلفه استان قزوین در نشست خبری با حضور محمدنبی حبیبی دبیرکل حزب موتلفه اسلامی کشور و اصحاب رسانه درباره مطرح شدن موضوع احتمال تقلب در انتخابات سال ر اظهار کرد: این صحبت‌ها از سوی اشخاصی مطرح می‌شود که خود سابقه خوبی در انتخابات‌های دوره‌های گذشته ندارند.
وی در ادامه افزود: دوستان اصلاح طلب ما در استان در عزل و نصب‌های مدیریتی خود به بن بست رسیده‌اند و با ایجاد شائبه در انتخابات سال جاری به دنبال برهم زدن فضای آرامش استان هستند.
این فعال سیاسی ادامه داد: اصولگرایان در انتخابات سال 92 به اختلاف رای 270 هزار نفری مطابق با قانون احترام گذاشتند؛ اما اصلاح طلبان رای 10 میلیونی مردم را در سال88 نادیده گرفته و انتخابات را زیر سئوال بردند.
وی اذعان کرد: معتقدم با ائتلافاتی که در بین اصولگرایان استان شکل گرفته است طیف اصلاح طلب احساس نگرانی کرده‌اند و این تغییرات مدیریتی در استان در یک هفته گذشته یک امر طبیعی نیست.
شفیعی‌ها تغییرات مدیریتی در استان را یک احساس خطر از سوی اصلاح طلبان برشمرد و گفت: کدام تدبیر حکم می‌کند که استاندار یک استانی در 3 ماه مانده به انتخابات تغییر کند؟
وی اضافه کرد: البته در ادامه این تغییرات شاهد جابجایی فرمانداران برخی از مناطق و مقامات دیگر بودیم که این موضوع امری غیرطبیعی و به نفع توسعه و آرامش استان نیست.
دبیر حزب موتلفه استان قزوین در پایان تصریح کرد: ما از نوع برگزاری انتخابات در در کشور و استان نگرانی نداریم و به سلامت انتخابات اطمینان کامل داریم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان