۱۶/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۶ پنجشنبه

صبح قزوین تمام تلاش خود را برای حمایت از حوزه‌های علمیه استان به کار می‌گیرم
کد خبر: ۱۱۸۵۳۰ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

استاندار قزوین:

تمام تلاش خود را برای حمایت از حوزه‌های علمیه استان به کار می‌گیرم

استاندار قزوین گفت: به عنوان نماینده دولت در استان قزوین همه همت خود را در حمایت از حوزه‌های علمیه به کار می‌گیرم تا با همکاری هم بتوانیم زمینه تعالی مردم استان را فراهم کنیم.

تمام تلاش خود را برای حمایت از حوزه‌های علمیه استان به کار می‌گیرم
به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر   صبح قزوین ، فریدون همتی، استاندار قزوین پیش از ظهر امروز(سه شنبه) در مراسم تکریم و معارفه مدیر حوزه علمیه قزوین اظهار کرد: با توجه به مطالعاتی که درباره قدمت و خدمات خوب حوزه علمیه در این استان جویا شدم این مدارس را از قدیمی‌ترین و تاثیرگذارترین حوزه‌ها در کشور دیدم.
وی در ادامه افزود: مایه افتخارکشور ما همین مدارس حوزه‌های علمیه است که بزرگان علم و فقاهت را در خود پرورش داده و توجه به مدارس علمیه از برنامه‌ها و اولویت‌های مهم دولت و استانداری خواهد بود.
استاندار قزوین گفت: رئیس جمهور به عنوان سکاندار دولت خود برخاسته از حوزه علمیه است و امیدواریم بتوانیم با همدلی و همکاری با شما مسئولین حوزه علمیه و طلاب به رشد و رونق بیشتر مدارس علمیه کمک کنیم.
وی ضمن قدردانی از حجت الاسلام ابراهیمی و تبریک به حجت الاسلام عباسی، مدیر جدید حوزه علمیه قزوین ابراز کرد: حجت الاسلام ابراهیمی توانست بیش از 30 سال در حوزه علمیه منشا خدمات ارزشمندی باشد که جای قدردانی دارد.
همتی تصریح کرد: با تکیه بر همین حوزه‌های علمیه و استفاده از عناصر فرهیخته می‌توان در هدایت نسل جوان کشور گام‌های مثبتی را برداشت.
وی تاکید کرد: به عنوان نماینده دولت در استان قزوین همه همت خود را در حمایت از حوزه‌های علمیه به کار می‌گیرم تا با همکاری هم بتوانیم زمینه تعالی مردم استان را فراهم کنیم.
استاندار قزوین در پایان گفت: حجت الاسلام عباسی نیز خود پرورش یافته حوزه علمیه است و امیدوارم با حضور وی بتوانیم با تکیه بر رهنمودهای رهبری به وظیفه خود در استان بهتر عمل کنیم.
انتهای پیام/2002

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان