۱۴/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۴ سه شنبه

صبح قزوین عرضه کننده گوشت غیر قابل مصرف در قزوین به جزای نقدی و محرومیت از فعالیت محکوم شد
کد خبر: ۱۱۸۰۸۵ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

پرداخت ۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی

عرضه کننده گوشت غیر قابل مصرف در قزوین به جزای نقدی و محرومیت از فعالیت محکوم شد

۳واحد عرضه مرغ و ماهی غیر بهداشتی در قزوین پلمپ و متصدی یک واحد قصابی به دلیل عرضه گوشت غیر قابل مصرف انسانی به ۴۰ میلیون ریال جزای نقدی و ۲ماه محرومیت از فعالیت محکوم شد.

عرضه کننده گوشت غیر قابل مصرف در قزوین به جزای نقدی و محرومیت از فعالیت محکوم شد
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، رئیس اداره دامپزشکی شهرستان قزوین گفت: متولی نظارت بر بهداشت فرآورده های خام دامی(گوشت، مرغ، ماهی،تخم مرغ و...) دامپزشکی می باشد که بر همین اساس واحد نظارت بر بهداشت عمومی ومواد غذایی این اداره با بازرسیهای شبانه روزی نسبت به عرضه هرگونه فرآورده خام دامی که سلامت عموم مردم را به خطر بیندازد برخورد نموده و در صورت مشاهده موارد تخلف مراتب را از طریق مراجع قضایی پیگیری می نماید.
دکتر عیسی غیاث یزدی تشریح کرد: بر همین اساس 3 واحد عرضه مرغ وماهی در سطح شهر قزوین به دلیل تکرار درعرضه فرآورده های خام دامی غیر بهداشتی با دستور مقام قضایی پلمپ ونسبت به نصب پلاکارد بر روی سردرب واحد صنفی مزبور اقدام گردید .
دکتر یزدی همچنین از صدور رای قطعی برای عرضه کننده گوشت غیر قابل مصرف انسانی در مراجع قضایی خبرداد وافزود: همکاران واحد نظارت بر بهداشت عمومی این اداره ، با مشاهده محموله گوشت مشکوک به فساد اقدام به نمونه برداری و توقیف محموله نمودند که نتیجه آزمایش‌ها حاکی از غیر قابل مصرف بودن این محموله بود .
لذا محموله مذکور معدوم و عرضه کننده خاطی به مراجع قضایی معرفی شد که طبق رای صادره مشارالیه به پرداخت 40 میلیون ریال جریمه نقدی و2 ماه محرومیت از فعالیت در کسب و کار محکوم گردید.
گفتنی است از ابتدای سال تا کنون 137 پرونده از اداره دامپزشکی شهرستان قزوین به مراجع قضایی ارسال شده است.

انتهای پیام/7008

منبع: دامپزشکی قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان