۱۵/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۲/۰۵ چهارشنبه

صبح قزوین ۴۹۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد
کد خبر: ۱۱۸۰۷۴ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

طی طرح گلریزان کتاب در قزوین:

۴۹۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد

مدیرکل کتابخانه های عمومی استان قزوین گفت: با برگزاری طرح یک هفته ای گلریزان کتاب در کتابخانه های عمومی استان قزوین، ۴۹۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های استان اهدا شد.

۴۹۰۰ نسخه کتاب به کتابخانه های عمومی استان اهدا شد
به گزارش سرویس فرهنگی  صبح قزوین ، مهدی رمضانی ضمن تبریک ایام ربیع الاول اظهار داشت: با هدف تامین و غنی سازی منابع کتابخانه های عمومی و صرفه جویی در هزینه های خرید ، طرح گلریزان کتاب در کتابخانه های استان انجام شد.
وی ادامه داد: کتاب های خوانده شده ی بسیاری در منازل و ادارات وجود دارد که افراد می توانند با اهدای آن به کتابخانه های عمومی زمینه استفاده عموم مردم از آن کتاب ها را فراهم شود، زیرا کتابخانه های عمومی متعلق به تمامی آحاد جامعه از هر قشر و سطح درآمد هستند که با توجه به هزینه ی بالای خرید ، می توانند با کتب اهدایی مردم تغذیه شوند.
رمضانی ادامه داد: کتابخانه عمومی شهدا شهر قزوین با هزار و 200 نسخه کتاب، بیشترین آمار را در طرح گلریزان کتاب داشت، که امیدواریم با برگزاری مستمر این طرح امکان افزایش هرچه بیشتر منابع کتابخانه های استان فراهم شود.
مدیرکل کتابخانه های استان یاداور شد: کتابخانه های عمومی همه روزه پذیرای کتاب های اهدایی عموم مردم هستند.
رمضانی همچنین به فعالیت ها و برنامه های کتابخانه های استان طی هفته ی کتاب اشاره کرد و افزود: طی این ایام برنامه های متنوع فرهنگی و کتابخوانی از جمله نقد و بررسی کتاب ، شب شعر، مسابقات نقاشی و کتابخوانی، مسابقه کتابخانه ی زیبای من، معرفی کتابخوانان برتر و اعضای فعال و برنامه های ویژه نابینایان و کودکان و نوجوانان برگزار شد.

انتهای پیام/7008

منبع: اداره کل کتابخانه های عمومی استان قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان