۰۹/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۰ پنجشنبه

صبح قزوین ۱۳۳۲ نفر در هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده شرکت کردند
کد خبر: ۱۱۷۹۸۷ تاریخ انتشار: ۱۳۹۴/۹/۲۴ ساعت: ۲۱:۴۵ ↗ لینک کوتاه

سالار قاسمی:

۱۳۳۲ نفر در هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده شرکت کردند

مدیرکل آموزش و پرورش قزوین گفت: هدف اساسی برنامه معلم پژوهنده، بررسی، شناسایی، تبیین و حل مسئله و مشکل محیط کار و فعالیت کلاس درس، مدرسه، و ادارات آموزش و پرورش است.

۱۳۳۲ نفر در هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده شرکت کردند
به گزارش سرویس اجتماعی  صبح قزوین ، سالار قاسمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین گفت: هجدهمین دوره برنامه معلم پژوهنده با حضور 1332 نفر در استان قزوین برگزار شد.
وی افزود: برنامه معلم پژوهنده از جمله دستاوردهای مهمی است که همواره از سوی سیاست گذاران و برنامه ریزان تعلیم و تربیت مورد توجه و حمایت قرار گرفته است.
مدیرکل آموزش و پرورش استان قزوین اضافه کرد: اجرای برنامه معلم پژوهنده به معلمان کمک می‌کند تا با بهره‌گیری از شیوه‌های پژوهشی، نسبت به شناخت مسایل و ابداع روش‌های نوین و مؤثر در جهت آموزش و یادگیری در کلاس درس، دقت و حساسیت بیشتری از خود نشان داده، شرایط موجود را بهتر تحلیل نموده و در عرصه‌های گوناگون و مرتبط با آموزش و پرورش با پشتوانه علمی اظهارنظر و عمل نمایند.
سالار قاسمی خاطر نشان کرد: در سال تحصیلی 94-93 شیوه‌نامه اجرای هجدهمین برنامه معلم پژوهنده به منظور اجرای دقیق و هماهنگ و مشارکت فعال فرهنگیان، معلمان و کمیته‌ های پژوهشی آموزش و پرورش استان، به تمام مناطق و مدارس ابلاغ شد و با بررسی آثار تهیه شده، بالغ بر 300 نفر از مناطق آموزش و پرورش به مرحله استانی راه یافتند.
این مقام مسئول تصریح کرد: از مجموع افراد راه یافته به مرحله استانی، بعد از داوری آثار رسیده در دبیرخانه استانی، 15 نفر به مرحله کشوری معرفی شدند و آثار آنها به دبیرخانه کشوری در وزارت آموزش و پرورش ارسال شد که بعد از بررسی آثار، یک نفر از استان قزوین حائز رتبه کشوری گردید و 14 نفر نیز توانستند رتبه استانی را کسب نمایند.
قاسمی در ادامه با اشاره به اهداف طرح معلم پژوهنده بیان کرد: هدف اساسی برنامه معلم پژوهنده، بررسی، شناسایی، تبیین و حل مسئله و مشکل محیط کار و فعالیت کلاس درس، مدرسه، و ادارات آموزش و پرورش است، در اقدام پژوهی، معلم پژوهنده، پژوهش خود را شخصاً به مرحله اجرا در می آورد.

انتهای پیام/7008

منبع: آموزش و پرورش قزوین

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان