۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین امید ما به دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) می باشد
کد خبر: ۱۱۶۶۴ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول مرکز رشد در قرارگاه بعثت:

امید ما به دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) می باشد

توانا در جلسه جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز:امیدواریم دانشگاهها وارد عرصه نیازهای واقعی کشور از جمله نیازهای دفاعی شوند.چشم امید ما به دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) می باشد.

 امید ما به دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) می باشد

به گزارش صبح قزوین، در جلسه ای که در رابطه با جشنواره ابتکارات و اختراعات دفاعی ناهمطراز، با حضور روسای دانشگاه ها مسئولین بسیج ودانشجویان در سالن شهید حسن پور سپاه برگزار شد، محمد توانا مسئول مرکز رشد در قرارگاه بعثت گفت: امیدواریم دانشگاهها وارد عرصه نیازهای واقعی کشور از جمله نیازهای دفاعی شوند.
ما در بستر این جشنواره به کسانی که در جشنواره شرکت می کنند، کسر خدمت را به عنوان بهای شرکت در این مسابقه برای برادران و جوایز نقدی تا سقف پنج تا 10 میلیون تومان برای ارائه پروپوزال و همچنین بسته های مالی و کمک هزینه سفر حج برای اساتیدی که یاری می رسانند، تعلق خواهد گرفت.

وی ادامه داد: این جشنواره در 12 محور شامل مواد منفجره، پیشرانه، پهباد، ربات های زمینی، پردازش سیگنال، اسناد هوشمند، رادیوهای نوین، طب رزم، آنتن و رفلکتور، راکت- موتور، جنگ نوین و پدافند غیرعامل می باشد.

توانا اذعان کرد: جشنواره از طریق روابط عمومی وزارت علوم، 14 تیرماه در فضای مجازی اطلاع رسانی شد؛ در صورتی که هنوز دانشگاه ها باز نشده است، در همین مدت کم، 34 هزار بازدید داشته است.
با توجه به حساسیت موضوع و سایت، تا به حال یک بار هک شده و تهدیداتی که با هوشمندی دوستان رفع شده است.

مسئول مرکز رشد در قرارگاه بعثت ابراز کرد: تاکنون 260 ثبت نام در فضای مجازی انجام شده که برخی از نیازهای جدی مان را توانسته ایم پیگیری کنیم.

وی در پاسخ به سوال سردار آبنوش که از خواسته های او از روسای دانشگاه ها سوال کرد، پاسخ داد: دانشگاه های قزوین در بحث رباتیک جلو هستند.
انتظار داریم دانشگاه ها در این زمینه تمام قد بایستند و برای انجام این کار، از هر طریقی که می توانند؛ از حمایت و اطلاع رسانی در این موضوع حیاتی مضایقه نکنند.

توانا تاکید کرد: از طریق مصاحبه ها و بحث های میدانی، این امر گسترش داده شود؛ از لحاظ مالی مشکلی نداریم.
چشم امید ما خصوصا به دانشگاه آزاد قزوین و دانشگاه بین المللی امام خمینی (ره) می باشد.

انتهای پیام/

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان