۱۰/شوّال/۱۴۴۵

-

۱۴۰۳/۰۱/۳۱ جمعه

صبح قزوین ۲۸ شهریور استان قزوین میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس
کد خبر: ۱۱۶۶۰ تاریخ انتشار: // ساعت: : ↗ لینک کوتاه

مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خبر داد:

۲۸ شهریور استان قزوین میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس

پیکر پاک دو شهید گمنام همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روز چهار شنبه ۲۷شهریورماه وارد استان قزوین می شوند.

۲۸ شهریور استان قزوین میزبان دو شهید گمنام دفاع مقدس
به گزارش صبح قزوین قاسم اللهیاری مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در مصاحبه اختصاصی با صبح قزوین اظهار داشت: شهدای گمنام در روز پنجشنبه28شهریور در شهر دانسفهان بویین زهرا تشییع و تدفین خواهند شد.
اللهیاری گفت: پیکر پاک دو شهید گمنام همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس روز چهار شنبه 27شهریورماه وارد استان قزوین می شوند.
وی ادامه داد: چهارشنبه همزمان با نماز مغرب مراسم شب وداع در مسجد جامع شهر دانسفهان، با حضور مردم شهید پرور شهر دانسفهان برگزار می شود و درروز پنجشنبه ساعت 10 صبح از ورودی شهر دانسفهان به سمت بوستان حاج سید احمد خمینی این شهر تشییع و به خاک سپرده می شوند.
وی افزود :مشخصات این دو شهید عزیز 22 ساله و 26 ساله هستند که در عملیات والفجر 8 منطقه عملیاتی فاو در سال 1364 به شهادت رسیدند و پیکر پاکشان بعد از 28 سال به میهن عزیزمان بازگشته است.
قاسم اللهیاری اضافه کرد :ستاد استقبال از شهدای گمنام دانسفهان در این شهر متشکل از مسوولین ، معتمدین شهر و گروهای مردم نهاد شهر دانسفهان تشکیل گردیده است که مقدمات میزبانی از این دو شهید عزیز را محیا می کنند.
مسئول امور شهدای گمنام بنیاد حفظ ارزش‌های دفاع مقدس در پایان از مردم شهید پرور استان قزوین دعوت کرد تا در مراسم تشییع و تدفین شهدای گمنام شرکت نمایند تا بعد از 28 سال دوری از وطن تجدید میثاق دوباره ای با این شهدای عزیز داشته باشند.
انتهای پیام/1001

دیدگاه ها

اخبار استان قزوین
اخبار ایران و جهان